[COD] Klasa lub item wybuchający po śmierci |
07-01-2012, 21:47
|
Post: #1
|
Najważnieszy Szef forum:) |
[COD] Klasa lub item wybuchający po śmierci
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-01-2012 22:23 przez Admin.)
Do rzeczy:
Najpierw item, standardowo dodajemy na samej górze nazwę itemu oraz opis, następnie: Do public Death dodajemy: if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //zamiast XX dajemy numer itemu. Na samym dole *.sma dodajemy: public Eksploduj(id) To tyle, jeżeli chcemy aby klasa posiadała taką umiejętność, zamiast: if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) Dajemy: if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy) źródło: edivision.pl/Thread-Klasa-Item-wypucha-po-%C5%9Bmierci
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki |
|||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
COD na botach! | Azazel3210 | 9 | 4 738 |
30-03-2013 15:32 Ostatni post: PASIKONIK |
|
CoD MOD: opis klas, perków i komend | caclav | 9 | 42 571 |
17-01-2013 18:12 Ostatni post: caclav |
|
CoD MoD | brewaosde | 1 | 2 095 |
24-12-2012 12:42 Ostatni post: caclav |
|
Poradnik jak grać CoD na botach | [MK] Eryk | 12 | 8 084 |
18-02-2012 20:07 Ostatni post: Run[Pa]Ge[Pepci] |
|
Bindy dla graczy Cod moda | king | 4 | 12 256 |
05-02-2012 18:43 Ostatni post: Mistrzunio1916 |
|
Czarne Paski po bokach | king | 1 | 1 739 |
27-01-2012 19:14 Ostatni post: Pablo |
|
[Poradnik] Najprostszy Sposób Na Animowany Avatar lub Sygnaturę. | LaGGeR(-_-) | 4 | 3 123 |
20-10-2011 12:52 Ostatni post: oDsTobiasz |
|
Straciłeś konto Steam?! Po przeczytaniu tego poradnika napewno je odzyskasz... | Invisible | 8 | 3 351 |
09-07-2011 10:42 Ostatni post: PaiNt.eXe |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości