Regulamin podań na admina - Wersja do druku +- Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl (http://dust2.danielkucal.com) +-- Dział: Ogólnie (/forum-Ogolnie--1) +--- Dział: Regulaminy (/forum-Regulaminy--4) +--- Wątek: Regulamin podań na admina (/temat-Regulamin-podan-na-admina--10473) |
Regulamin podań na admina - Kamil - 08-08-2013 01:07 Ogólne warunki: Aby móc w ogóle złożyć podanie na pierwszego admina użytkownik musi spełnić warunek główny oraz jeden dodatkowy, a na posadę Multi Admin (administrator więcej niż jednego serwera) należy spełnić minimum 3 warunki dodatkowe. Warunek główny: być aktywnym graczem na danym serwerze i mieć przegrane minimum 20 godzin według gametracker.com Warunki dodatkowe: - napisać przynajmniej 10 SENSOWNYCH postów (mile widziane autorskie treści/poradniki/download) i posiadać konto na forum od co najmniej 20 dni; - zadeklarować dofinansowanie serwera o minimum 5 PLN przelewem lub 11,07 SMS'em miesięcznie; - wykonać min. 10 reklam sieci przed złożeniem podania, a w razie otrzymania admina wykonywać co najmniej 5 reklam miesięcznie (reklamy umieszczamy w dziale "Reklamy", a w podaniu podajemy link do wątku z reklamami); - pełnić na forum dodatkową rolę, jak np. grafik, redaktor, członek Unban lub Mod Team. Oczywiście im więcej warunków spełnisz, tym Twoje szanse wzrastają. Użytkownik składający podanie, nie może natomiast: - mieć poziomu ostrzeżeń na forum powyżej 20% - być wielokrotnie banowanym na danym serwerze Podczas pisania podania należy dbać o ortografię i interpunkcję, poprawnie składać zdania, unikać zbędnych komentarzy, nie nadużywać emotikonek i, co najważniejsze, pisać wyłącznie prawdę. Zasady składania podań: - do każdego podania należy dołączyć ankietę z pytaniem "Czy nadaję się na admina?" i odpowiedziami "TAK" oraz "NIE" - podanie musi zostać napisane według wzoru znajdującego się nad tematami w dziale "Podania" danego serwera - wątek należy zatytułować "[Prefix serwera] Podanie Twój_nick" - temat można odświeżyć po 24h od napisania ostatniego postu - w podaniu należy wykazać się kreatywnością - kopiowanie treści innego podania jest nie do przyjęcia - wszystkie punkty wzoru muszą zostać uzupełnione - tworzenie multikont i dawanie sobie 'tak' w podaniu wyklucza kandydata definitywnie Zasady wypowiadania się w podaniach: - przy ostatecznej decyzji liczą się głosy oddanie w ankiecie dodanej do tematu - każdemu użytkownikowi forum (bez względu na rangę) przysługuje tylko jeden post na podanie* - zakaz pisania postów typu "Jestem na TAK" (od tego jest ankieta) i nic niewnoszących ("jestem neutralny", "nie mam zdania") - podczas oceniania należy być obiektywnym i bezstronnym - zakazane jest wszczynanie kłótni, obrażanie, bezpodstawne oskarżanie oraz rzucanie wulgaryzmami - jeśli skłaniasz się ku którejś opcji (TAK/NIE) przed napisaniem komentarza koniecznie oddaj głos w ankiecie *wyjątkiem jest autor tematu, który może odpowiadać na oskarżenia od innych użytkowników pod jego adresem Regulamin może ulec zmianie, o każdej takowej będziemy starali się informować w tym temacie. RE: Regulamin podań na admina - Admin - 21-08-2013 23:16 Aktualizacja. RE: Regulamin podań na admina - Admin - 15-12-2013 19:00 Wprowadzenie pojęcia "warunek główny" + małe zmiany kosmetyczne |