Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl
Regulamin podań na admina - Wersja do druku

+- Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl (http://dust2.danielkucal.com)
+-- Dział: Ogólnie (/forum-Ogolnie--1)
+--- Dział: Regulaminy (/forum-Regulaminy--4)
+--- Wątek: Regulamin podań na admina (/temat-Regulamin-podan-na-admina--10473)



Regulamin podań na admina - Kamil - 08-08-2013 01:07

Ogólne warunki:
Aby móc w ogóle złożyć podanie na pierwszego admina użytkownik musi spełnić warunek główny oraz jeden dodatkowy,
a na posadę Multi Admin (administrator więcej niż jednego serwera) należy spełnić minimum 3 warunki dodatkowe.
Warunek główny: być aktywnym graczem na danym serwerze i mieć przegrane minimum 20 godzin według gametracker.com

Warunki dodatkowe:
- napisać przynajmniej 10 SENSOWNYCH postów (mile widziane autorskie treści/poradniki/download) i posiadać konto na forum od co najmniej 20 dni;
- zadeklarować dofinansowanie serwera o minimum 5 PLN przelewem lub 11,07 SMS'em miesięcznie;
- wykonać min. 10 reklam sieci przed złożeniem podania, a w razie otrzymania admina wykonywać co najmniej 5 reklam miesięcznie (reklamy umieszczamy w dziale "Reklamy", a w podaniu podajemy link do wątku z reklamami);
- pełnić na forum dodatkową rolę, jak np. grafik, redaktor, członek Unban lub Mod Team.
Oczywiście im więcej warunków spełnisz, tym Twoje szanse wzrastają.

Użytkownik składający podanie, nie może natomiast:
- mieć poziomu ostrzeżeń na forum powyżej 20%
- być wielokrotnie banowanym na danym serwerze

Podczas pisania podania należy dbać o ortografię i interpunkcję, poprawnie składać zdania, unikać zbędnych komentarzy, nie nadużywać emotikonek i, co najważniejsze, pisać wyłącznie prawdę.

Zasady składania podań:
- do każdego podania należy dołączyć ankietę z pytaniem "Czy nadaję się na admina?" i odpowiedziami "TAK" oraz "NIE"
- podanie musi zostać napisane według wzoru znajdującego się nad tematami w dziale "Podania" danego serwera
- wątek należy zatytułować "[Prefix serwera] Podanie Twój_nick"
- temat można odświeżyć po 24h od napisania ostatniego postu
- w podaniu należy wykazać się kreatywnością - kopiowanie treści innego podania jest nie do przyjęcia
- wszystkie punkty wzoru muszą zostać uzupełnione
- tworzenie multikont i dawanie sobie 'tak' w podaniu wyklucza kandydata definitywnie

Zasady wypowiadania się w podaniach:
- przy ostatecznej decyzji liczą się głosy oddanie w ankiecie dodanej do tematu
- każdemu użytkownikowi forum (bez względu na rangę) przysługuje tylko jeden post na podanie*
- zakaz pisania postów typu "Jestem na TAK" (od tego jest ankieta) i nic niewnoszących ("jestem neutralny", "nie mam zdania")
- podczas oceniania należy być obiektywnym i bezstronnym
- zakazane jest wszczynanie kłótni, obrażanie, bezpodstawne oskarżanie oraz rzucanie wulgaryzmami
- jeśli skłaniasz się ku którejś opcji (TAK/NIE) przed napisaniem komentarza koniecznie oddaj głos w ankiecie

*wyjątkiem jest autor tematu, który może odpowiadać na oskarżenia od innych użytkowników pod jego adresem



Regulamin może ulec zmianie, o każdej takowej będziemy starali się informować w tym temacie.


RE: Regulamin podań na admina - Admin - 21-08-2013 23:16

Aktualizacja.


RE: Regulamin podań na admina - Admin - 15-12-2013 19:00

Wprowadzenie pojęcia "warunek główny" + małe zmiany kosmetyczne ;)