Komendy w Counter Strike 1.6 |
12-01-2011, 19:28
|
Post: #1
|
Szef |
Komendy w Counter Strike 1.6
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2011 19:32 przez Invisible.)
# adjust_crosshair - Zmienia kolor celownika każdorazowo po wpisaniu tej komendy
# allow_spectators - Ustala czy mogą grę obserwować spectatorzy # bgmvolume - Wł/wył CD Audio # bind - Nadaje klawiszowi funkcję, np. Cytat:bind "klawisz" "komenda"Gdy chcesz aby np. po naciśnięciu klawisza "p" na czacie pisało Siema musisz przed wyrazem siema dodać wyraz "say" : Cytat:bind "p" "say Siema" # changeteam - Zmiana drużyny # cl_allowdownload - Ustala czy można ściągać od Ciebie pliki kiedy ty grasz # cl_observercrosshair - Włącza wyświetlanie celownika w trybie obserwatora # cl_hidefrags - Pokazywanie tylko Twoich wyników na tablicy wyników # cl_showfps - Pokazuje FPSy # clear - Czyści konsolę # con_color - Kolor czcionki w konsoli (RG) # crosshair - Pokazywanie celownika # drawradar - Pokazuje radar # exec - Wczytuje configa np. exec nazwa_configa.cfg # exit/quit - Wyłącza grę # fakelag - Symuluje lagi.Tylko gdy sv_cheats jest uaktywnione # fastsprites - Zmienia jakość dymu z granatów # fps_max - Maksymalna liczba klatek na sekundę # gl_picmip - Zmienia jakość tekstur w OpenGL # gl_playermip - Zmienia jakość modeli graczy w OpenGL # gl_round_down - Zmienia wygładzanie tekstur (tylko dla dopalaczy) # gl_smoothmodels - Zmienia wygładzanie modeli (tylko dla dopalaczy) # hideconsole - Chowa konsolę # hideradar - Wyłancza radar # hisound - Zmienia jakość dźwięku # hud_centerid - Wyświetla imiona widzianych graczy na środku ekranu # hud_fastswitch - Szybkie przełączanie pomiędzy broniami # kick - Wykopanie gościa z gry np. kick pełna_nazwa_gościa # lefthand - Wybór dłoni w której trzymasz broń # loadas8bit - Zmniejsza jakość dźwięku do 8 bitów # map - Załadowanie nowej mapy np. map cs_xxx # max_shells - Zmienia maksymalną ilość widocznych łusek # max_smokepuffs - Zmienia maksymalną ilość dymków od uderzeń kul # mp_autokick - Wyżuca team kilerów z serwera # mp_autoteambalance - Zmienia wyrównywanie ilości graczy # mp_buytime - Określa czas na kupno broni od rozpoczęcia rundy # mp_c4timer - Czas od podłożenia do wybuchu bomby # mp_chasecam - Używanie tylko trybu trzecioosobowego w trybie obserwatora # mp_decals - Maksymalna ilość wyświetlanych dziur po kulach # mp_fadetoblack - Ekran zaciemnia się kiedy gracz umiera # mp_flashlight - Zezwolenie na używanie latarki # mp_footsteps - Ustawia słyszenie kroków lub nie # mp_forcechasecam - Ogranicza tryb obserwatora tylko do własnej drużyny # mp_freezetime - Czas na początku rundy podczas którego można tylko kupować # mp_friendlyfire - Ustawia czy można zabijać swoich kolesi z teamu # mp_hostagepenalty - Maksymalna ilość zakładników jaką można zabić # mp_limitteams - Ustala o ile można mieć więcej graczy w team-ie od przeciwników # mp_logdetail - Zapisuje do pliku logi # mp_logmessages - Zapisywanie wszystkich wiadomości do pliku tekstowego # mp_maxrounds - Maksymalna ilość rund przed automatyczną zmianą mapy # mp_roundtime - Ustawia maksymalny czas trwania jednej rundy # mp_startmoney - Zmienia sumę pieniędzy przy starcie gry # vmp_timelimit - Zmienia czas gry # mp_tkpunish - Ustawia czy team kilerzy czekają 1 rundę po zabiciu swojego # mp_winlimit - Zmienia mapę na następną z mapcycle.txt po osiągnięciu tego limitu # playdemo - Odgrywa demo, np. playdemo nazwa_dema.dem # r_drawviewmodel - Pokazywanie broni # reconnect/retry - Prubuje ponownie podłączyć się do serwera # record - Nagrywa demo np. record nazwa_dema # restart - Restartuje mapę # sensitivity - Czułość myszki # serverinfo - Pokazuje informacje o serwerze # snapshot - Robi screenshot'a # stop - Zatrzymuje nagrywanie dema # sv_cheats - Ustala czy można używać kodów podczas gry # sv_gravity - Przyciąganie ziemskie (domyślnie 800) # sv_restartround - Restartuje grę # writecfg - Zapisuje configa np. writecfg nazwa_configa.cfg Korzystałem ze strony: http://www.counter.website.pl/komendy.htm |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: