Rakiety I Dynamit |
20-02-2011, 12:54
|
Post: #29
|
Administrator Inne grupy: GlobalMod, VIP |
RE: Rakiety I Dynamit
(20-02-2011 11:50)bobok napisał(a): no to nożownik niech będzie niewidzialny w 95%, zabija na hita z LPM i ma ze 2 flesze. Jak ma być jak ninja to niech zdziała jak ninja, oślepia przeciwnika i wbiega. Kto ogarnięty to sobie i z tym poradzi Ja bym proponował dla Nożownika 90% niewidzialności, mniejszą grawitację (z 550), 1/3 szans na oślepienie wroga, natychmiastowe zabicie z noża klikając PPM (na LPM się podobno nie da, przynajmniej tak mi mówił AliaSs). (19-02-2011 22:51)gdfg napisał(a): Uliczny chcieliśmy nowego coda, ale nie wiedzieliśmy że będzie on aż tak zwalony :/ A tak w ogóle to AliaSs się naczyta jak wróci To, co AliaSs wgrał to tylko niewielka część update'a. (19-02-2011 20:03)bobok napisał(a): a jak nie będzie rakiet to kto będzie grał nożownikiem i wsparciem? Ja (20-02-2011 11:07)Gangster napisał(a): Wracając do tematu nożownika to proponuje usunąć tą klase ponieważ jest komandos a poco nam praktycznie 2 takie same klasy? Zasadnicza różnica tkwi w ilości hp i prędkości Nożownika i Komandosa. Poza tym Komandos ma teraz pompy, więc wiesz. ; p -----------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------- Mam bardzo pozytywny stosunek do życia. Nie znoszę natomiast większości jego użytkowników.
W sprawach serwera/forum kontakt tylko przez forum lub steam. Nie odpowiadam na GG. Steam - kamil0620 |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości