Rakiety I Dynamit |
20-02-2011, 10:16
|
Post: #21
|
VIP |
RE: Rakiety I Dynamit
nozownik sama nazwa wskazuje ze bedzie mial tylko kose po co mu dawac karabiny wtedy juz nie bedzie nozownik
Masz problem?
Napisz do mnie na gg: 9128118 lub PW!! Postaram się pomóc |
20-02-2011, 10:51
|
Post: #22
|
Na zawsze w mym sercu [*] Inne grupy: Admin [COD], Admin [DD2] |
RE: Rakiety I Dynamit
to tak samo po co wyposażenie pielęgniarce ona powinna leczyć razem z medykiem
|
20-02-2011, 11:07
|
Post: #23
|
Pr0 Runner |
RE: Rakiety I Dynamit
Jestem na usunięciem rakiet i dynamitów z klas nie premium
A jeśli chodzi o dynamity w shreku to zrobić przerwy co 2 sec bo teraz te przerwy nie działaja Wracając do tematu nożownika to proponuje usunąć tą klase ponieważ jest komandos a poco nam praktycznie 2 takie same klasy? Masz Problem?
Pisz na pw lub pod 25939429 Zapraszam do: Mini Shopu Generatora screen-shotów Poradników Counter Strike |
20-02-2011, 11:25
|
Post: #24
|
Pr0 Runner |
RE: Rakiety I Dynamit
Karabin ? jak ta bron jest do du** ... szczerze tylko ma he z tym sie zgodze .
|
20-02-2011, 11:50
|
Post: #25
|
oj tam oj tam |
RE: Rakiety I Dynamit
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2011 11:54 przez bobok.)
no to nożownik niech będzie niewidzialny w 95%, zabija na hita z LPM i ma ze 2 flesze. Jak ma być jak ninja to niech zdziała jak ninja, oślepia przeciwnika i wbiega. Kto ogarnięty to sobie i z tym poradzi
chcesz Bobi dodatkowe wyposażenie do pielęgniarki to zamiast fleszy może mieć apteczkę |
20-02-2011, 12:16
|
Post: #26
|
Fair-Player |
RE: Rakiety I Dynamit
Ta... apteczkę... Ciekawe kto by zabił takiego dejwida jak on ma 340 hp czy tam 360 i do tego max w wytrzymałość i jeszcze apteczka...
|
20-02-2011, 12:21
|
Post: #27
|
Na zawsze w mym sercu [*] Inne grupy: Admin [COD], Admin [DD2] |
RE: Rakiety I Dynamit
apteczka by działała jaku u medyka
|
20-02-2011, 12:35
|
Post: #28
|
Fair-Player |
RE: Rakiety I Dynamit
Aha no chyba, że tak Ale wtedy by można było zmniejszyć cevlar u pielęgniary.
|
20-02-2011, 12:54
|
Post: #29
|
Administrator Inne grupy: GlobalMod, VIP |
RE: Rakiety I Dynamit
(20-02-2011 11:50)bobok napisał(a): no to nożownik niech będzie niewidzialny w 95%, zabija na hita z LPM i ma ze 2 flesze. Jak ma być jak ninja to niech zdziała jak ninja, oślepia przeciwnika i wbiega. Kto ogarnięty to sobie i z tym poradzi Ja bym proponował dla Nożownika 90% niewidzialności, mniejszą grawitację (z 550), 1/3 szans na oślepienie wroga, natychmiastowe zabicie z noża klikając PPM (na LPM się podobno nie da, przynajmniej tak mi mówił AliaSs). (19-02-2011 22:51)gdfg napisał(a): Uliczny chcieliśmy nowego coda, ale nie wiedzieliśmy że będzie on aż tak zwalony :/ A tak w ogóle to AliaSs się naczyta jak wróci To, co AliaSs wgrał to tylko niewielka część update'a. (19-02-2011 20:03)bobok napisał(a): a jak nie będzie rakiet to kto będzie grał nożownikiem i wsparciem? Ja (20-02-2011 11:07)Gangster napisał(a): Wracając do tematu nożownika to proponuje usunąć tą klase ponieważ jest komandos a poco nam praktycznie 2 takie same klasy? Zasadnicza różnica tkwi w ilości hp i prędkości Nożownika i Komandosa. Poza tym Komandos ma teraz pompy, więc wiesz. ; p -----------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------- Mam bardzo pozytywny stosunek do życia. Nie znoszę natomiast większości jego użytkowników.
W sprawach serwera/forum kontakt tylko przez forum lub steam. Nie odpowiadam na GG. Steam - kamil0620 |
20-02-2011, 13:00
|
Post: #30
|
oj tam oj tam |
RE: Rakiety I Dynamit
(20-02-2011 12:54)K@M!L napisał(a):(20-02-2011 11:50)bobok napisał(a): no to nożownik niech będzie niewidzialny w 95%, zabija na hita z LPM i ma ze 2 flesze. Jak ma być jak ninja to niech zdziała jak ninja, oślepia przeciwnika i wbiega. Kto ogarnięty to sobie i z tym poradzi z tym oślepieniem też jest pewien pomysł, ale nożownik musi zabijać na hita a wtedy oślepienie nie będzie mu już potrzebne, dlatego napisałem o fleszach co do zabijania LPM raczej się da, bo skoro można to zrobić mając Nóż komandosa, a są to modyfikatory do postaci to i bez tego przedmiotu pewnie można |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości