Rakiety I Dynamit |
19-02-2011, 16:52
|
Post: #1
|
Fair-Player |
Rakiety I Dynamit
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2011 16:53 przez LOK Anschutz.)
Witam
Piszę dziś w imieniu wielu graczy którym nie podoba się wniesienie na serwer Cod MOD Rakiet i Dynamitów ale najbardziej rakiet. jak wiem niektórym graczom się ten pomysł nie podoba i są temu przeciwni. Mianowicie rozchodzi się oto, że jest to mało realistyczne i uciążliwe, a zwłaszcza jeśli rozchodzi się o rakiety. Najbardziej uciążliwe są rakiety na mapach takich jak de_rats i de_ratsxl na których najbardziej chyba sa uciążliwe rakiety dla ct. ledwo co zacznie się rozgrywka a tu juz lecą rakiety na respa i niestety ale gracz, który został trafiony kończy rozgrywkę którą ledwo rozpoczął. "grał około ledwo paru sekund" Jak i również dynamit. ledwo co gracz podejdzie do przeciwnika a od razu leci fala uderzeniowa dynamitu ani niemożna bezpiecznie kampić ani postrzelać. Myślę, że powinno się ustalić jakiś regulamin wobec rakiet i dynamitów lub z powodu ich dużej uciążliwości usunąć. Jak wiemy rakiety w zbrojeniach sił wojskowych itp są nierealne chyba, że mówimy o wojnie w iraq gdzie można się o takie coś otrzeć . jednym z rozwiązań rakiet mogło by być mianowicie rozwiązanie takie, że mogą je posiadać tylko klasy posiadające karabin M4 w którym jak wiadomo można wbudować granatnik. Lecz jak wiadomo każdy granatnik ma ograniczony zasięg. http://pl.wikipedia.org/wiki/Granatnik_podwieszany Proszę Graczy serwera CoD MOD o wypowiedzenie się na powyższy temat i wyrażenie swego zdania i propozycji rozwiązania tego problemu. Z Szacunkiem LOK Anschutz
LOK Anschutz
|
19-02-2011, 17:09
|
Post: #2
|
Administrator Inne grupy: GlobalMod, VIP |
RE: Rakiety I Dynamit
Racja - rakiety są strasznie denerwujące. Dzisiaj rano aż się zdenerwowałem i Nożownikiem wykosiłem wszystkich rakietami, bo CT cały czas nam spamowali na resp
Dobry pomysł z tym granatnikiem. -----------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------- Mam bardzo pozytywny stosunek do życia. Nie znoszę natomiast większości jego użytkowników.
W sprawach serwera/forum kontakt tylko przez forum lub steam. Nie odpowiadam na GG. Steam - kamil0620 |
19-02-2011, 17:22
|
Post: #3
|
VIP |
RE: Rakiety I Dynamit
tez sie podpisuje te rakiety sa beznadziejne runda sie zaczela minie 5 sekund a ja mam 50 hp juz masakra jakas...
Masz problem?
Napisz do mnie na gg: 9128118 lub PW!! Postaram się pomóc |
19-02-2011, 17:26
|
Post: #4
|
Na zawsze w mym sercu [*] Inne grupy: Admin [COD], Admin [DD2] |
RE: Rakiety I Dynamit
życie
|
19-02-2011, 17:32
|
Post: #5
|
Fair-Player |
RE: Rakiety I Dynamit
Hmm... Może by nie usuwać tych rakiet i dynamitów ale wprowadzić jakieś ograniczenie, że pierwsza rakieta mogłaby zostać wystrzelona po 15 sekundach od rozpoczęcia rundy, a pomiędzy dynamitami zrobić przerwę 3 sekund
|
19-02-2011, 17:38
|
Post: #6
|
oj tam oj tam |
RE: Rakiety I Dynamit
jak nie rakiety to co ?
mając 97 lvl mam teraz ze scyzorykiem latać i być łatwym celem dla innych? po drugie jest taki przedmiot jak tarcza swat i on w zupełności wystarcza, nie chcesz żeby cię zabijały rakietki czekasz aż ci się trafi tarcza i masz spokój, a to że nie zabijesz 3 z granatu w jednej rundzie to już twój problem jak dla mnie tamten riddick co był wcześniej był spoko, bez rakietek, z większą ilością życia, a ten co jest teraz to jest zbugowany i nawet hp mu nie można dodać |
19-02-2011, 18:50
|
Post: #7
|
Nowy |
RE: Rakiety I Dynamit
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2011 18:52 przez Solu*Eater.)
Moim Zdaniem Powinno Sie usunac Dynamit, natomiast rakiety powinny dzialac jak granaty. Np. na de_rast uzywac dopiero po 15 sek. ale wydaje mi sie ze mozna by ograniczyc ilosc rakiet do 2.
A z tym Granatnikiem To rewelacyjny pomysł. |
19-02-2011, 19:43
|
Post: #8
|
Fair-Player |
RE: Rakiety I Dynamit
Jak usuwać to wszystko dynamit i rakiety. Jak by zbrakło dynamitów to ciekawe kto by grał demolitionem...
|
19-02-2011, 19:59
|
Post: #9
|
Pr0 Runner |
RE: Rakiety I Dynamit
Beznadziejne te rakiet są popieram
|
19-02-2011, 20:03
|
Post: #10
|
oj tam oj tam |
RE: Rakiety I Dynamit
a jak nie będzie rakiet to kto będzie grał nożownikiem i wsparciem? wtedy te klasy będą słabe w porównaniu z innymi
wszyscy się czepiają rakiet i dynamitów, bo jak ktoś dużo władował w inteligencje to zadaje duże obrażenia, ale kosztem hp, jak nożownik wystrzela rakiety to jest dość łatwym celem inną sprawą jest to że nożownik musi czekać 2 sekundy żeby wystrzelić kolejną rakietę a demol może od razu użyć wszystkich dynamitów dla was rozwiązaniem było by pewnie po prostu zmniejszenie obrażeń rakietami, nożownik ładuje przede wszystkim w inteligencje, bo rakiety to jego główna broń. Taka pielęgniara nie ładuje w inteligencje bo nie potrzeba, tylko w życie i wytrzymałość większość graczy ma w życie grubo ponad 70 punktów dodane, a nożownik musi ładować w inteligencje, przy bliskim kontakcie z innymi graczami, typu pielęgniara, strzelec, czy też demol jest słaby, dlatego musi ładować rakietami z dystansu i jak juz to zachodzić innych z nożem (nie ma nawet deagla) |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości