Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl
Plik konfiguracyjny ZIUCIA CFG, wersja 3.1 PUBLIC - Wersja do druku

+- Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl (http://dust2.danielkucal.com)
+-- Dział: Działy tematyczne (/forum-Dzialy-tematyczne--15)
+--- Dział: Download (/forum-Download--130)
+---- Dział: Pozostałe (/forum-Pozostale--132)
+---- Wątek: Plik konfiguracyjny ZIUCIA CFG, wersja 3.1 PUBLIC (/temat-Plik-konfiguracyjny-ZIUCIA-CFG-wersja-3-1-PUBLIC--9934)



Plik konfiguracyjny ZIUCIA CFG, wersja 3.1 PUBLIC - Obey138 - 26-06-2013 16:56

Cytat:Gotowe pliki do pobrania znajdują się w załączniku w formie .zip.
Zawiera on wersje podstawową oraz dla posiadaczy Waldek Script Pack

[Obrazek: sEKdfs]
Napisane przez Obey138

//Plik konfiguracyjny ZIUCIA CFG do gry Counter Strike 1.6
//Wersja PUBLIC v3.1 STANDALONE z dnia 26.06.2013
//Licencja CC BY-NC-SA 3.0
//Autorstwa Marcin "Obey138 [ZiuciA]" Wojtarowicz
//Kontakt z tworca:
//STEAM: http://steamcommunity.com/id/ziutek2
//GG: 13344155
//E-mail: [email protected]
//Dziekujemy za skorzystanie z tej konfiguracji i zapraszamy do kozystania z innych moich dobr.
//
//UWAGA! Ta konfiguracja moze usunac wszystkie twoje bindy.
//UWAGA! Przed uzyciem tego pliku konfiguracyjnego zaleca się zrobic kopie zapasowa swojej poprzedniej konfiguracji
//uzywajac komendy:
//writecfg poprzedni (koncowka .cfg jest dodawana automatycznie)




+mlook
+jlook
toggleconsole
writecfg "poprzedni"
echo Poprzedni config zostal zapisany do pliku "poprzedni.cfg"
say "Ladowanie pliku konfiguracyjnego - ZIUCIA CFG V3.1 STANDALONE + AJ's Buyscript"
echo --==[..::{Ladowanie configu}::..]==--
unbindall
developer 1

// -= Poczatek configu =-


// = ALIASY =
echo "Ladowanie aliasow"


alias "?" "cmdlist"
alias "+flashlight" "impulse 100"
alias "help" "cmdlist"
alias "none" "echo This button is not bound"
alias "spray" "impulse 201"
alias "undocfg" "exec poprzedni.cfg"


// = BINDY =
echo "Ladowanie bindow"


bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "messagemode say"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "SPACE" "+jump"
bind ":" "say currentmap"
bind ";" "say @ PAMIETAJCIE O MAGICZNEJ KOMENDZIE /mute !!!"
bind "[" "invprev"
bind "]" "invnext"
bind "`" "toggleconsole"
bind "'" "say nextmap"
bind "," "buyammo1"
bind "." "buyammo2"
bind "-" "none"
bind "+" "none"
bind "=" "none"
bind "\" "none"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "h" "+commandmenu"
bind "i" "none"
bind "j" "say /menu"
bind "k" "+voicerecord"
bind "l" "none"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "none"
bind "p" "none"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode say_team"
bind "v" "none"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode say"
bind "z" "radio1"
bind "~" "toggleconsole"
bind "UPARROW" "+lookup"
bind "DOWNARROW" "+lookdown"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "ALT" "+attack"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F1" "autobuy"
bind "F2" "rebuy"
bind "F3" "none"
bind "F4" "amxmodmenu"
bind "F5" "snapshot"
bind "F6" "none"
bind "F7" "showbriefing"
bind "F8" "say HA-hahahahahahahaahaaahaaaauuohohohhohohohhohahahahHA​HA"
bind "F9" "/ruletka"
bind "F10" "say @ Cel jest prosty - paka / hosty"
bind "F11" "say Zginolem na zawal serca;wait;kill"
bind "F12" "hldj_playaudio"
bind "INS" "say @@b UWAGA! Serwer jest monitorowany."
bind "HOME" "+strafe"
bind "DEL" "none"
bind "END" "+attack"
bind "PGDN" "+attack2"
bind "PGUP" "centerview"
bind "KP_HOME" "slot7"
bind "KP_UPARROW" "slot8"
bind "KP_PGUP" "slot9"
bind "KP_LEFTARROW" "slot4"
bind "KP_5" "slot5"
bind "KP_RIGHTARROW" "slot6"
bind "KP_END" "slot1"
bind "KP_DOWNARROW" "slot2"
bind "KP_PGDN" "slot3"
bind "KP_INS" "slot10"
bind "MWHEELDOWN" "invnext"
bind "MWHEELUP" "invprev"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "MOUSE3" "say /hp"
bind "PAUSE" "pause"


// = USTAWIENIA =
echo "Ladowanie ustawien"


_cl_autowepswitch "1" ; Automatyczna zmiana broni po jej podniesieniu
_setrenderer "opengl"
_snd_mixahead "0.1" ; Poprawa dzwieku
ati_npatch "1"
ati_subdiv "1"
bgmvolume "1.000000"
bottomcolor "6"
brightness "1"
c_maxdistance "300" ; Maksymalny dystans "chase cam"
c_maxpitch "90" ; Maksymalny kat w pionie "chase cam"
c_maxyaw "135" ; Maksymalny kat w poziomie "chase cam"
c_mindistance "30" ; Minimalny dystans "chase cam"
c_minpitch "0" ; Minimalny kat w pionie "chase cam"
c_minyaw "-135" ; Minimalny kat w poziomie "chase cam"
cl_allowdownload "1" ; Pozwala na pobieranie plikow z serwera
cl_allowupload "1" ; Pozwala na wysylanie plikow do serwera
cl_backspeed "400" ; Predkosc poruszania sie do tylu
cl_cmdbackup "2"
cl_cmdrate "101" ; Ilosc pakietow na sekunde wysylana do serwera
cl_corpsestay "600" ; Czas po jakim znikaja ciala
cl_crosshair_color "50 250 50" ; Kolor celownika
cl_crosshair_size "small" ; Rozmiar celownika
cl_crosshair_translucent "1" ; Pzezroczystosc celownika
cl_dlmax "128"
cl_download_ingame "1"
cl_dynamiccrosshair "1"
cl_forwardspeed "400"
cl_gg "1"
cl_hidefrags "1"
cl_himodels "0" ; Jakosc modeli
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_lc "1" ; Zmniejszanie opoznienia (pingu)
cl_logocolor "#Valve_Red" ; Kolor spreja
cl_logofile "{LOGO.bmp" ; Plik spreja
cl_lw "1"
cl_minmodels "0" ; Ogranicznik modeli do 1 terro i 1 CT
cl_observercrosshair "1" ; Celownik w trybie obserwatora
cl_pitchdown "89"
cl_pitchup "89"
cl_radartype "0"
cl_righthand "1"
cl_shadows "1"
cl_showfps "1" ; Pokazuje ilosc FPSow (klatek na sekunde) w gornym lewym rogu
cl_timeout "300" ; Maksymalny czas oczekiwania na serwer w przypadku braku polaczenia
cl_updaterate "101"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_weather "1" ; Efekty pogodowe (wplywa na wydajnosc gry)
con_color "255 180 30" ; Ustawia kolor czcionki na czacie
console "1" ; Umozliwia wlaczenie konsoli
crosshair "1.000000"
developer "1" ; Wylacznik trybu deweloperskiego
ex_interp "0.01"
fastsprites "0"
fps_max "9999" ; Maksymalna ilosc FPSow (klatek na sekunde)
fs_lazy_precache "1" ; Pobiera wszystkie potrzebne pliki odrazu przy laczeniu sie z serwerem
fs_perf_warnings "1" ; Wyswietla bledy zwiazane z teksturami
fs_precache_timings "1" ; Pokazuje informacje o odtwarzanych aktualnie dzwiekach
fs_startup_timings "0" ; Wyswietla informacje o polaczeniu z serwerem
gamma "3"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_fog "1"
gl_max_size "1024"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "4"
gunsmoke "1" ; Wyswietla dym z lufy broni
hisound "1"
hpk_maxsize "1"
hud_capturemouse "1"
hud_centerid "1"
hud_draw "1"
hud_fastswitch "1" ; Szybka zmiana broni
hud_saytext_internal "1"
hud_takesshots "0" ; Automatycznie robione screenshoty pod koniec rundy (z tabela wynikow)
joystick "0" ; Rozgladanie sie Joystickiem
lookspring "0"
lookstrafe "0"
m_filter "0"
m_forward "1"
m_pitch "0.022"
m_side "0.8"
m_yaw "0.022"
model "hgrunt" ; Model gracza
MP3FadeTime "2.0"
MP3Volume "0.5" ; Glosnosc muzyki
mp_decals "300"
net_graph "2" ; Informacje o wydajności gry
net_graphpos "2" ; Polozenie tekstu informacji o wydajnosci gry
net_scale "5"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_detailtextures "0"
s_a3d "0"
s_automax_distance "30"
s_automin_distance "2"
s_bloat "2.0"
s_distance "60"
s_doppler "0"
s_eax "0"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000"
s_min_distance "5"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000"
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_rolloff "1"
s_verbwet "0.25"
sensitivity "11.3"
showpause "1"
skin "*"
spec_autodirector_internal "1"
spec_drawcone_internal "1"
spec_drawnames_internal "1"
spec_drawstatus_internal "1"
spec_mode_internal "4"
spec_pip "0"
suitvolume "1.250000"
sv_aim "1"
sv_voiceenable "1" ; Wylacznik czatu glosowego
team ""
topcolor "30"
viewsize "120"
voice_enable "1"
voice_forcemicrecord "0"
voice_modenable "1"
voice_scale "1"
volume "1.25"
setinfo "dm" "1"
setinfo "_ndmh" "63"
setinfo "_ndmf" "63"
setinfo "_ndms" "63"
setinfo "_gm" "a572"
setinfo "_rpgm_cfg" "11"
setinfo "_vgui_menus" "1"
setinfo "_ah" "1"
setinfo "lang" "pl"


// = EXTRAS =
echo "Ukonczono wczytywanie podstawowych danych"
echo "---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------"
echo "Ladowanie dodatkow"

//AJ's Buyscript
echo "Ladowanie AJ's Buyscript"
bind "kp_ins" "primammo; secammo; flash; flash; hegren; sgren; defuser; vesthelm; vest"
bind "KP_END" "m4a1; ak47; primammo; defuser; vesthelm"
bind "kp_downarrow" "galil; famas; primammo; defuser; vesthelm; vest"
bind "kp_pgdn" "mp5; primammo; defuser; vesthelm; vest"
bind "kp_leftarrow" "aug; sg552; primammo; defuser; vesthelm; vest"
bind "kp_5" "usp; defuser; secammo; vesthelm; vest"
bind "kp_rightarrow" "deagle; secammo; defuser; vesthelm; vest"
bind "kp_home" "flash; hegren; defuser"
bind "kp_uparrow" "scout; primammo; defuser; vesthelm; vest"
bind "kp_pgup" "awp; primammo; defuser; vesthelm; vest"
bind "kp_minus" "toggleconsole; exec buy.cfg"
bind "," "primammo"
bind "." "secammo"
echo "////////////////////////////////////////////////"
echo "// AJ's BUYSCRIPT ZALADOWANY POMYSLNIE"
echo "// Napisane przez: Tyro|aj dnia 2007-06-16."
echo "////////////////////////////////////////////////"
echo "// kp_0 - (CT 2200$/T 2000$) Ammo; 2FB; He; SG; Defuser; Armor."
echo "// kp_1 - (CT 4480$/T 3740$) M4a1/Ak47 + Ammo; defuser; Armor."
echo "// kp_2 - (CT 3630$/T 3180$) Galil/Famas + Ammo; defuser; Armor."
echo "// kp_3 - (CT 2780$/T 2580$) MP5 + Ammo; Defuser; Armor."
echo "// kp_4 - (CT 4880$/T 4680$) Aug/SG552 + Ammo; Defuser; Armor"
echo "// kp_5 - (CT 1875$/T 1675$) USP + Ammo; Defuser; Armor."
echo "// kp_6 - (CT 2050$/T 1850$) Deagle + Ammo; Defuser; Armor."
echo "// kp_7 - (CT 0700$/T 0500$) FB; HE; Defuser."
echo "// kp_8 - (CT 4190$/T 3990$) Scout + Ammo; Defuser; Armor."
echo "// kp_9 - (CT 6325$/T 6125$) AWP + Ammo; Defuser; Armor."
echo "////////////////////////////////////////////////"


//Inne dodatki
echo "Ladowanie reszty dodatkow"



//Noz
alias +Melee "slot3; wait; +attack2"
alias -Melee "-attack2; lastinv"
bind "v" "+Melee"
echo "Przytrzymaj przycisk Melee (default V), aby szybko atakowac wrecz (+Melee)"


// -= Koniec configu =-
echo "---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------"


echo --==[..::{Config zaladowany}::..]==--
echo Config zrobiony przez Obey138 [Ziucia]
echo Jest objety licencja CC BY-NC-SA 3.0
echo Zyczymy milej gry
echo
echo Jezeli chcesz cofnac uzycie tego configu, uzyj komendy "undocfg"


//Aby aktualna konfiguracja dzialala poprawnie, "developer" musi miec wartosc "1"
//Po zaladowaniu konfiguracji konsola moze zostac automatycznie otwarta / zamknieta
//Konfiguracja bedzie lepiej dzialac, gdy do "userconfig.cfg" zostanie dodana linijka tekstu:
//exec "Plik konfiguracyjny Ziucii V3 WSP.cfg"
//
//PAMIETAJ!
//Najlepsza konfiguracja to ta stworzona przez siebie.
//
//
//Konfiguracja ta jest na licencji Creative Commons BY NC SA 3.0
//Oznacza to ze zmienione wersje tej konfiguracji utworzone przez inne osoby na podstawie tej nalezy:
//-Rozpowszechniac w ten sam sposób
//-Nie uzywac ich do celow komercyjnych
//-Wersje zmienione maja zawierac informacje o tworcy oryginalu (mnie)
//Dodatkowe informacje zawarte sa tutaj:
//http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/

Cytat:Changelog

Wersja 3.0
=Odbudowanie konfiguracji z surowego pliku config.cfg
+Dodano AJ's BUYSCRIPT
+Dodano skrypt na nóż

Wersja 3.1
-Usunięto niepotrzebne komendy
-Usunięto zmianę nicku w wersji PUBLIC
*Naprawiono zapychanie się konsoli (cl_shownet 2 -> cl_shownet 0)