Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl
CoD MOD: opis klas, perków i komend - Wersja do druku

+- Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl (http://dust2.danielkucal.com)
+-- Dział: Strefa Counter Strike (/forum-Strefa-Counter-Strike--9)
+--- Dział: Poradniki (/forum-Poradniki--11)
+--- Wątek: CoD MOD: opis klas, perków i komend (/temat-CoD-MOD-opis-klas-perkow-i-komend--5355)



CoD MOD: opis klas, perków i komend - caclav - 04-12-2011 17:02

Witam.
Na wstępie piszę, że jest to poradnik, który ma na celu przybliżenie graczom CoD Mod'a.
Zauważyłem, że wiele osób pierwszy raz gra na CoD'zie i pyta się np. "Jaka klasa jest najlepsza?", bądź "co daje taki i taki perk". Postanowiłem napisać taki oto poradnik, w którym zamieszczę opisy klas i perków, przydatne komendy itp.


To zaczynam
KLASY:

Snajper
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie:AWP, deagle
Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

Komandos
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie:deage
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

Strzelec Wyborowy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -38
Bronie:m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Brak.

Obrońca
Inteligencja: 25
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -30
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m249, flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny.

Medyk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Bronie:sg552
Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki.

Wsparcie Ogniowe
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:mp5navy
Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety.

Saper
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie:p90
Dodatkowy opis: Posiada 3 miny.

Rusher
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 55
Bronie:m3
Dodatkowy opis: Brak.

Radziecki Żołnierz
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: -30
Kondycja: 0
Bronie:ak47
Dodatkowy opis: 15 procent obrażeń z Kalasznikova.

Kradziej
Inteligencja: 15
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie:hegrenade, gail, flashbang
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną widoczność 1/2 szansy za zabranie perku swojej ofierze.

Kosiarz
Inteligencja: 10
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 3
Kondycja: 75
Bronie:możliwość dokupienia pistoletu(USP/GLOCK)
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

Myśliwy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie:scout
Dodatkowy opis: 125(+inteligencja) procent obrażen ze Scouta, 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie.

Kamikadze
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie:hegrenade, xm1014, smokegrenade, m3, flashbang
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeń.

Kaskader
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Bronie:p228, ump45
Dodatkowy opis: Ma 5 spadochronów.

Dziwnostwór
Inteligencja: -100
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 50
Kondycja: 50
Bronie:knife
Dodatkowy opis: Szybko zasuwa, jest odporny na ataki, ale za to gruby i... dziwny.
@edit

Android
Inteligencja: 20
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
Bronie:m249
Dodatkowy opis: Regeneruje sobie HP

Bandyta
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie:mac10, flashbang
Dodatkowy opis: Ma 1/3 na odrodzenie się po śmierci

Bob Budowniczy
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: -20
Bronie:elite
Dodatkowy opis: Może układać worki z pisakiem(Klawisz E). Im więcej inteligencji, tym worki są mocniejsze. Ma podwójny skok

Chowaniec
Inteligencja: 00
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Bronie:hegranade, tmp
Dodatkowy opis: Znika, gdy otrzymuje obrażenia, jest w połowie niewidoczny.

Elektryk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:aug, smokegranade
Dodatkowy opis: Ma błyskawice, która zadaje 100+int/2 obrażeń

Frezer
Inteligencja: 20
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: -20
Kondycja: 20
Bronie:gail
Dodatkowy opis: Posiada nitrogen gail, który zamraża wroga

Grandier
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50
Bronie:hegranade, smokegranade, flashbang
Dodatkowy opis: Ma duuużo granatów, z nożem zawisa w powietrzu.

Sanitariusz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: -10
Kondycja: 50
Bronie:aug, smokegranade, flashbang
Dodatkowy opis: Posiada apteczkę, Ma 1/3 na wskrzeszenie kolegi z teamu

Skrytobójca
Inteligencja: 20
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: -20
Kondycja: 50
Bronie:knife
Dodatkowy opis: Ma daleki zasięg noża, może skakać po ścianach, niewidzialny, obrażenia rosną wraz z inteligencja

Spowalniacz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -10
Bronie:smokegranade, famas
Dodatkowy opis: Po naładowaniu noża ma 1/4 szansy na spowolnienie wroga o 40%

Zapierdalacz
Inteligencja: -10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
Bronie:p90
Dodatkowy opis: Zapierdala. (Szybko biega i strzela)

Jumper (PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 60
Bronie:hegrenade, smokegrenade, flashbang, knife, p90
Dodatkowy opis: Ma AutoBH, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża i mniejszą grawitacje na nożu.

Admirał (PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 38
Bronie:hegrenade, famas
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, 20hp orazpełen magazynek za każde zabójstwo.

BomberMan (PREMIUM)
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 15
Bronie:hegrenade, aug, smokegrenade, flashbang
Dodatkowy opis: Ma 2 dynamity.

Cheater (PREMIUM)
Inteligencja: -10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 40
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m4a1, flashbang, deagle, ak47
Dodatkowy opis: Ma zmniejszony rozrzut.

Dr. House (PREMIUM)
Inteligencja: 80
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -10
Bronie:sg552 + flashbang
Dodatkowy opis: Posiada 4 apteczki, jest ledwo widoczny podczas kucania.

Rambo (PREMIUM)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Bronie:m249 (obrotówa), Shotgun m3, wszystkie granaty
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 80+int obrażeń, ma moduł odrzutowy.

Agent Specjalny 007(PREMIUM)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Bronie:m4a1, deagle, HE, Smoke
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok i ubranie wroga.
@edit

Matrix(PREMIUM+)
Inteligencja: 15
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 40
Bronie:2xMP5, 2xelite, granat HE i flash
Dodatkowy opis: Zadaje podwójne obrażenia, nie słychać jego kroków.
Może podwójnie skoczyć, widzi miny.


To tyle jeśli chodzi o klasy.

Opis perków:

-Adrenalina: Za każdego fraga dostajesz 50hp.

-Apteczka: Raz na rundę możesz się uleczyć.

-Autodestrukcja: Natychmiastowa smierć twoja i wrogów w twoim otoczeniu.

-AWP Snajper: Natychmiastowe zabicie z AWP.

-Buty komandosa: Dostajesz 60 kondycji.

-Buty Snajpera: Dostajesz 25 kondycji.

-Buty szturmowego: Nie słychać twoich kroków.

-Eliminator rozrzutu: Całkowicie wyłącza rozrzut broni.

-Fart Strzelca: Masz 1/6-12 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18.

-Kamizelka NASA: Dostajesz 30 wytrzymałości.

-kamuflaż: Twoja widoczność spada do 50-100.

-Maksymalne skupienie: Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia.

-Moduł Odrzutowy: Wyrzuca cie z siłą 666(+inteligencja), moduł ładuje się co 4 sekundy.

-Morfina: masz 1/2-4 szans na odrodzenie się po śmierci.

-Naboje Kapitana: Zadajesz 40% obrażeń więcej, tracisz 30 zdrowia.

-Naboje Ninjy: Twoje zdrowie regeneruje się o 22-30% zadanych obrażeń.

-Naboje Pułkownika: Zadajesz 1-(+inta) obrażeń więcej.

-Nano Kamizelka: Jesteś odporny na wszystkie umiejętności oraz perki. Trudna do zdobycia.

-Notatki Kapitana: Odbijasz 1-5 pocisków na runde.

-Notatki Ninji: Możesz wykonać skok w powietrzu.

-Notatki Sapera: Masz 2 miny co runde.

-Nóż komandosa: Natychmiastowe zabicie z noża.

-Ogranicznik rozrzutu: Zmniejsza rozrzut broni.

-Pancerz Neomexowy: Masz 1/4-7 szans na odbicie pocisku.

-Platynowe Naboje: Zadajesz 25-31 obrażeń więcej.

-Podręcznik Szpiega: Masz 1/1-3 szans na zadanie 100(+inteligencja) obrażeń z HE. Posiadasz ubranie wroga.

-Podwójna Kamizelka: Dostajesz 21-25 wytrzymałości.

-Przysposobienie Obronne: dostajesz 20 wytrzymałości.

-Rozbłysk: Użyj, aby oślepić wrogów w promieniu 250(+inteligencja).

-Tajemnica Admirała: Za każdego fraga dostajesz 20 hp oraz pełny magazynek.

-Tajemnica Generała: Zadajesz 100(+inteligencja) obrażeń z HE.

-Tajemnica Wojskowa: Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/2-4 szans na oślepienie wroga.

-Tarcza SWAT: Jesteś odporny na miny, rakiety oraz dynamit.

-Tytanowe Naboje: Zadajesz 5(+int) obrażeń więcej.

-Weteran Noża: Zadajesz dodatkowe 40(+inteligencja) obrażeń nożem.

-Wykrywacz metali: Widzisz miny.

-Wyposażenie Wsparcia: Masz 2 rakiety co runde.

-Wyszkolenie Sanitarne: Co 5 sekund dostajesz 10 HP.

-Wytrenowany Weteran: Dostajesz 100 zdrowia oraz tracisz 30 kondycji.

-Wzmocniona Kamizelka: Dostajesz 15-20 wytrzymalości.

-Zaskoczenie Wroga: Atakując wroga od tyłu zadajesz podwójne obrażenia.

-Zwinne Palce: Natychmiastowe przeładowanie broni.

-Granat Zamrażający: Dostajesz 1-4 granaty zamrażające.

-Mistrz Ostrza: Co rundę dostajesz 5-7 noży do rzucania.

-Ciemnie Okulary: Nie działają na ciebie granaty oślepiające.

-Księga Expa: Za każdego fraga dostajesz dodatkowe 15 doświadczenia.

-Defibrylator: Masz 1/2-6 szansy na zreanimowanie członka drużyny po zabiciu wroga.

-Tajemnica Ninjy: Zmniejszona grawitacja i mniejsza widoczność na nożu.

-Radar Telegrafisty: Widzisz wrogów na radarze.

Poszczególne staty.
Na CoD Modzie zdobywamy lvl'e. Co każdy lvl zdobywamy 2 pkt do rozdania w staty.
Każdy umiejętność odpowiada czemuś innemu:


Inteligencja - Odpowiada za DMG z rakiet, leczenie się apteczkami lub (w przypadku Rushera i Snajpera) dodaje dmg z AWP lub M3 i w przypadku Sapera miny.
Siła - Wzrasta nasze życie [1 pkt umiejętności = +1 do HP].
Wytrzymałość - Im więcej mamy wytrzymałości, tym mniej przeciwnicy zadają nam obrażeń.
Kondycja - Odpowiada za szybkość naszej klasy.


Przydatne komendy:

/reset - resetuje statystyki
/statystyki - wyświetla statystyki
/klasa - uruchamia menu wyboru klas
/wyrzuć - wyrzuca perk
/perk - pokazuje opis twojego perku
/perki - pokazuje listę wszystkich perków + opis pekru
/klasy - pokazuje opis klas
[e] - Użycie umiejętności klasy
radio3 (standardowo C) lub useperk - Użycie perku

@edit
/sklep - otwiera sklep
/vipsklep - otwiera sklep dla vip'a(mniejsze ceny)


Za wszystkie błędy ortograficzne, literówki itp. z góry przepraszam.

Pomysł zaczerpnąłem z innego forum xD od `Kr@kers'a THX i Pozdro :*

Poradnik jest w 100 % pisany przeze mnie.
Obowiązuje całkowity zakaz kopiowania ©


Dziękuje I Pozdrawiam ©CaclaV®


RE: CoD MOD: opis klas, perków i komend - kubusieq - 04-12-2011 17:29

Dla początkujący się zda .... Leci plusik :)


RE: CoD MOD: opis klas, perków i komend - mag!k aka Faja. - 04-12-2011 17:41

Dobra robota !

Łap plusa !


RE: CoD MOD: opis klas, perków i komend - CASPI - 05-12-2011 17:42

Ode mnie też plusik :D dobre na początek dla nowych graczy ....


RE: CoD MOD: opis klas, perków i komend - Admin - 05-12-2011 18:05

Wow, cacek zaskoczyłeś mnie :D


RE: CoD MOD: opis klas, perków i komend - Azazel3210 - 05-12-2011 18:24

dodaj jeszcze komendę /perki - pokazuje wszystkie perki + opisy perków.


RE: CoD MOD: opis klas, perków i komend - caclav - 05-12-2011 19:02

(05-12-2011 18:24)[]AZAZEL[]3210[]{}PL{}[] napisał(a):  dodaj jeszcze komendę /perki - pokazuje wszystkie perki + opisy perków.
dodano :D


RE: CoD MOD: opis klas, perków i komend - bobol1992 - 21-12-2011 10:04

Dobra robota +


RE: CoD MOD: opis klas, perków i komend - endriu - 21-12-2011 11:42

Dobre :D


RE: CoD MOD: opis klas, perków i komend - caclav - 17-01-2013 18:12

@edit (nie ma 2 klas :()