Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl
Poradnik jak poszczać muzykę/dźwięki na serwie przez HLSS. - Wersja do druku

+- Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl (http://dust2.danielkucal.com)
+-- Dział: Strefa Counter Strike (/forum-Strefa-Counter-Strike--9)
+--- Dział: Poradniki (/forum-Poradniki--11)
+--- Wątek: Poradnik jak poszczać muzykę/dźwięki na serwie przez HLSS. (/temat-Poradnik-jak-poszczac-muzyke-dzwieki-na-serwie-przez-HLSS--4231)



Poradnik jak poszczać muzykę/dźwięki na serwie przez HLSS. - |DoMinO| - 20-09-2011 16:28

Puszczanie muzyki jak i dźwięków na serwerze.

Zacznijmy od tego iż na wielu serwerach puszczanie muzyki jest zabronione, nawet jesli jesteśmy *dead*.



W zależności od serwera muzyka ktora puszczamy bedzie grac lepiej lub gorzej poniewaz nie kazdy server
ma wprowadzone komendy na lepsza jakosc emitowanego glosu. A konkretnie
chodzi o:



Cytat: sv_voicecodec "voice_miles" - Ustawia kodek głosowy. Są dwa kodeki:
voice_miles i voice_speex. voice_speex daje lepszą jakość dźwięku.

Na początku musimy odpowiednio skonwertować dany dźwięk/muzykę:





Dlatego posłużymy się tym program dBpoweramp Music Converter





Instalujemy i szukamy dźwięku który mamy przerobić. Klikamy PPM (prawy przycisk myszy) i wybieramy
convert to.


Ustawiamy takie wartości:
Cytat:- Sample Rate - 8000Hz

- Channels - Mono

- Resolution - 16bit

- Wave
Dajemy convert, czekamy az program przerobi nasz dźwięk i klikamy finish. W folderze który podaliśmy powinien pojawić sie plik *.wav. Jak wiadomo tak musimy robić z każdym dźwiękiem




Następnie wgrywamy skrypt do naszego configa - To plik który można edytować notatnikiem a znajdziemy go w folderze z gra (U mnie to "D:\programy\cstrike") wystarczy ze go tam wkleimy i zapiszemy.



Cytat:bind "]" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo Muza ON"

bind "[" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo Muza OFF"
Jak klikniemy ] to muzyka leci a jak klikniemy [ to przestaje lecieć , proste.


Następnie ściągamy HLSS. >>>>Tu<<<<<



Włączamy program, klikamy file>options>browse i podajemy sciezke
do naszego folderu cstrike. Oczywiste jest ze jak mamy polska wersje
podajemy cstrike_polish i OK






Klikamy zielony plus, wybieramy skonwertowany dźwięk oraz skrot. Na przykład Control + F1. Dopuszczalne są kombinacje "Ctrl + X", "Alt + X". Gdzie "X" to jaki chcemy przycisk.


Gdy dodamy resztę dźwięków zapisujemy listę czyli File>save as



Następnieklikamy activate "kciuk postawiony do góry" i uruchamiamy cs</acronym>'a.



Wciskamy jedna z kombinacji klawiszy którą wcześniej wpisywaliśmy, np crlt + M i powinien u góry pokazać się czarny pasek z nazwa dźwięku.



Możemyteraz za pomocą wcześniej wpisanych do CFG komend puszczać dana muzyczkę.

W każdej chwili da się podmienić plik voice_input i puszczać inną muzykę bez konieczności wychodzenia z CSa.

Po zakończeniu gry klikamy na przycisk "deactivate" (kciuk w doł) i mozemy wyłaczyc HLSS.
Źródło Tu



RE: Poradnik jak poszczać muzykę/dźwięki na serwie przez HLSS. - mag!k aka Faja. - 23-09-2011 17:38

Poradnik przydatny . Wielu graczy puszcza muzyke z glosnikow a tego wcale nie slychac


RE: Poradnik jak poszczać muzykę/dźwięki na serwie przez HLSS. - caclav - 23-09-2011 18:00

(20-09-2011 16:28)|DoMinO| napisał(a):  
Puszczanie muzyki jak i dźwięków na serwerze.

Zacznijmy od tego iż na wielu serwerach puszczanie muzyki jest zabronione, nawet jesli jesteśmy *dead*.



W zależności od serwera muzyka ktora puszczamy bedzie grac lepiej lub gorzej poniewaz nie kazdy server
ma wprowadzone komendy na lepsza jakosc emitowanego glosu. A konkretnie
chodzi o:



Cytat: sv_voicecodec "voice_miles" - Ustawia kodek głosowy. Są dwa kodeki:
voice_miles i voice_speex. voice_speex daje lepszą jakość dźwięku.

Na początku musimy odpowiednio skonwertować dany dźwięk/muzykę:





Dlatego posłużymy się tym program dBpoweramp Music Converter





Instalujemy i szukamy dźwięku który mamy przerobić. Klikamy PPM (prawy przycisk myszy) i wybieramy
convert to.


Ustawiamy takie wartości:
Cytat:- Sample Rate - 8000Hz

- Channels - Mono

- Resolution - 16bit

- Wave
Dajemy convert, czekamy az program przerobi nasz dźwięk i klikamy finish. W folderze który podaliśmy powinien pojawić sie plik *.wav. Jak wiadomo tak musimy robić z każdym dźwiękiem




Następnie wgrywamy skrypt do naszego configa - To plik który można edytować notatnikiem a znajdziemy go w folderze z gra (U mnie to "D:\programy\cstrike") wystarczy ze go tam wkleimy i zapiszemy.



Cytat:bind "]" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo Muza ON"

bind "[" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo Muza OFF"
Jak klikniemy ] to muzyka leci a jak klikniemy [ to przestaje lecieć , proste.


Następnie ściągamy HLSS. >>>>Tu<<<<<



Włączamy program, klikamy file>options>browse i podajemy sciezke
do naszego folderu cstrike. Oczywiste jest ze jak mamy polska wersje
podajemy cstrike_polish i OK






Klikamy zielony plus, wybieramy skonwertowany dźwięk oraz skrot. Na przykład Control + F1. Dopuszczalne są kombinacje "Ctrl + X", "Alt + X". Gdzie "X" to jaki chcemy przycisk.


Gdy dodamy resztę dźwięków zapisujemy listę czyli File>save as



Następnieklikamy activate "kciuk postawiony do góry" i uruchamiamy cs'a.



Wciskamy jedna z kombinacji klawiszy którą wcześniej wpisywaliśmy, np crlt + M i powinien u góry pokazać się czarny pasek z nazwa dźwięku.



Możemyteraz za pomocą wcześniej wpisanych do CFG komend puszczać dana muzyczkę.

W każdej chwili da się podmienić plik voice_input i puszczać inną muzykę bez konieczności wychodzenia z CSa.

Po zakończeniu gry klikamy na przycisk "deactivate" (kciuk w doł) i mozemy wyłaczyc HLSS.
Źródło Tu
Raczej ten poradnik nie jest twojego autorstwa. Mogłeś co najmniej podać stronę skąd skopiowałeś ten poradnik.

Taki sam Poradnik http://zakladkarny.com/przewodnik-po-counter-strike-1-6/22225-poradnik-jak-puszczac-muzyke-dzwieki-na-serwie-przez-hlss.html
Dziękuje i Pozdrawiam ©CaclaV®


RE: Poradnik jak poszczać muzykę/dźwięki na serwie przez HLSS. - |DoMinO| - 30-09-2011 15:20

Przecież jest... "Źródło TU" na samym dole ,mogłeś się przyjrzeć a nie :P