Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl
Nożownik - Wersja do druku

+- Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl (http://dust2.danielkucal.com)
+-- Dział: Archiwum|Kosz (/forum-Archiwum-Kosz--24)
+--- Dział: Archiwum (/forum-Archiwum--25)
+--- Wątek: Nożownik (/temat-Nozownik--1281)



Nożownik - LOK Anschutz - 21-02-2011 18:39

Witam.
Kolejną już sprawą jaką chcieliśmy rozpatrzyć i przegadać jest sprawa klasy nożownik i jego rakiet i dynamitów.
rakiety są bardzo uciążliwe i zabierają dużo hp zwłaszcza na mapie typu de_rats itp ledwo co się wyjdzie a już dostaje się z rakiety albo dynamitów bez żadnej szansy obrony i otworzenia ognia do przeciwnika.
Moim zdaniem najlepszą możliwością było by usunąć te rakiety i dynamity lub zrobić tak jak napisałem w poprzednim wątku.
Lub może i usunąć nożownika a lvle przenieść na inną wybraną klasę.
a starego ridicka przywrócić.
PROSZĘ O NIE STWARZANIA KŁÓTNI, SPORÓW I AGRESYWNYCH POSTÓW!

Proszę o rozpatrzenie tego wniosku.
Z Szacunkiem
LOK Anschutz


RE: Nożownik - gdfg - 21-02-2011 18:44

Przecież jest stary ridick, tylko jest zbugowany i cały czas ma 100 hp. I znów by była jedna dominująca klasa - pielęgniara. Pielęgniarce dodać apteczki i wskrzeszanie, a nożownikowi usunąć rakiety? Pozwolę sobie zacytować K@mila - "Nie będzie ZNÓW łatwego expienia".


RE: Nożownik - Dejwid/mp3 - 21-02-2011 18:46

jak dla mnie to rakiety i dynamit powinny byc w klasach premium jest to bardzo mocna rzecz i akurat za kase tylko przy dynamicie powinno byc tak jak w rakietach co 2 sekundy wtedy nie bedzie problemu


Pielegniarce nie trzeba nic dodawac jest teraz oslabiona o 80 hp wiec styka a jezeli bardziej hp sie odejmie to bedzie trzeba bron wymienic zeby nie byla taka slaba znowu


RE: Nożownik - bobok - 21-02-2011 19:25

Jako że jest to temat o nożowniku, a mam nim największy lvl wypadało by się wypowiedzieć w tym temacie.

Rakietki zabierają 155 hp ale trzeba mieć przynajmniej 50 lvl w władować wszystkie punkty w inteligencje, nie dodawać nic do życia itd. Na serwerze jest 2 nożowników z lvl powyżej 90 (ja i Madboy). Obaj mamy punkty przydzielone najpierw w inteligencje a później w życie. Większość nożowników ma mniejsze lvl i albo ma dużo mniej od nas hp albo nie zabiera wcale 155 hp tylko 100 (na początku nożownik zadaje 55 obrażeń rakietą). Rakiety są naszą jedyną praktyczną bronią, pozwalającą zabić, nie mamy karabinu, a pistolet nie jest jakiś najlepszy. Odstęp miedzy rakietami (2 sekundy) jest dobry i wystarczający dla zabicia nas, o ile jesteś ogarnięty, nie raszujesz i nie pchasz się na pierwszy ogień (przykładem może być Kamil, który zabił mnie dziś wielokrotnie strzelcem na 27 lvl bodajże; wystrzeliłem rakietkę, zabrało mu 155 hp a on cały czas do mnie strzelał i nie miałem nic do gadania; wiekszość grających pielęgniarką mają pow 200 hp i jedna rakieta ich nie zabije). Po wystrzeleniu rakiety jak klient stoi muszę się nieźle napocić, o czym już pisałem w innym temacie, biegać skakać i czekać aż mogę wystrzelić kolejną rakietę.

Rakiety są jedyną bronią w walce na dystans, przed którą można łatwo uciec, z bliska jest już gorzej.

Rakietki były dodane przez AliaSsa, przy zmianie na trialową wersję Coda. Na początku o ile dobrze pamiętam, nożownik nie miał nic oprócz noża i pistoletu, albo miał tylko 2 rakiety

Po przejściu na nowego Coda nożownik będzie miał premię do niewidzialności kosztem właśnie rakiet, co kiedyś AliaSs pisał i Dejwid potwierdził

co do mapek typu rats, nie lubię na nich grać i na nich nie gram, a nożownikiem chce dobić do 100 lvl i zmienić na inną klasę (Madboy gra już częściej strzelcem niż nożownikiem)

puki nie będzie nowego CoDa i premii do niewidzialności nie można zabierać mu rakiet, bo to będzie stedy popierdułka na nie klasa

na miny nie narzekacie chociaż też zabierają 155 hp, bo jest je łatwiej uniknąć, ale saper ma jeszcze jakiś karabin i ma jakąś szansę w bezpośrednim kontakcie.

A zapomniałbym napisać o bieganiu, jak dla mnie już teraz mogłoby nie być rakiet, jakby punkty kondycji normalnie działały, wtedy to miałoby sens, nożownik szybszy tylko z nożem i pistoletem.

dodatkowo:
pielęgniarka została osłabiona, jest nożownik z którym nie jest już łatwo,eby zabijał z LPM, był niewidzialny, NIE MIAŁ RAKIET, strzelcowi podnieść trochę hp, przyśpieszyć sapera, pomyśleć, jeszcze nad Demolem, medykiem i Komandosem i te klasy były by wyrównane.

a tak to próbujecie znów wzmocnić pielęgniarkę, bo dużo osób nią gra i nie expi się tak łatwo jak wcześniej

sorki za tak długą wypowiedź, nie wiem komu to się będzie chciało czytać


RE: Nożownik - Gwiazdor - 25-02-2011 17:36

STRASZNIE wkurza mnie nozownik, ale w sumie popieram Cie bobok, bez rakiet w walce na dystans nozownik nie ma szans, klasa jest dobra wtedy tylko jak atakujesz z zaskoczenia.

i jak juz pisalem w innym temacie NIE PO TO OSLABIALISMY PIELE ZEBY ZNOW BYLA CZOLGIEM!


RE: Nożownik - [PRO] Uliczny - 25-02-2011 20:55

ja mam 17 lvl na ridicku już więc :P


RE: Nożownik - assasin154 - 27-02-2011 09:45

mnie tam wnerwia to ze w stosunku do reszty wsparcie jest do d.... przydaloby sie mu wiecej hp/szybszy bieg. Dla mnie nozo jest spoko chociaz sa problemy jak maja swat a reszta tez nozo bo zaraz leci masa wyzwisk i oskarżenia o czity. moze by tak zmniejszyc nozownikowi speed do poziomu komando(135%) bo troche za szybki?


RE: Nożownik - Gwiazdor - 27-02-2011 18:19

nozownik musi byc szybki, wiec zmniejszenie speeda raczej nie wchodzi w gre.


RE: Nożownik - minibus28 - 20-03-2011 09:00

nożownik i rakiety to dobrze że są bo ma tylko ups albo glozka i tylko prawie z rakiet da sie zabić.

A dynamitions ma za dużo bo dobrą broń i dynamity!


RE: Nożownik - CatchMeIfYouCan - 31-03-2011 01:12

Moim zdaniem nożownik jest przesadzony po pierwsze sama nazwa klasy mówi że ta klasa powinna przede wszystkim zabijać nożem a tu co głównie rakietki a jak się skończą to większość osób nie wie co ze sobą zrobić. Myślę że powinno się zabrać tej klasie rakiety albo zmniejszyć ich dmg o połowę bo taki bobok jak walnie rakietą w grupę ludzi tak połowa pada na hita bo mają niskie levele i mniej hp niż te 155. gdyby walił po 75 każdy miał by szanse jakieś a bobok zaczoł by myśleć jaką tą klasą grać zamiast czysty rasz(nie wiem jak to się pisza^^) pozatym nożownik ma jeszcze pistolet więc może dać sobie rade bez rakiet:) a i oczywiście pozostałe atuty czyli szybkość która jak dla mnie jest dobra ale ilość hp to tu można by podyskutować 200 to najwięcej hp które ma na start która kolwiek z klas. Wniosek jeden chyba przesadzono z atutami tej klasy;)
Co do demolitionsa jestem za wprowadzeniem 2s opóźnienia miedzy używaniem dynamitu.