Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl
Zapomniałem o ankiecie. Podanie By Fu$$ioN Ponowienie - Wersja do druku

+- Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl (http://dust2.danielkucal.com)
+-- Dział: Archiwum|Kosz (/forum-Archiwum-Kosz--24)
+--- Dział: Kosz (/forum-Kosz--26)
+--- Wątek: Zapomniałem o ankiecie. Podanie By Fu$$ioN Ponowienie (/temat-Zapomnialem-o-ankiecie-Podanie-By-Fu-ioN-Ponowienie--10819)

Zapomniałem o ankiecie. Podanie By Fu$$ioN Ponowienie - Nyguuusek - 28-08-2013 11:38

Podanie By Fu$$ioN
1. Imię: Sebastian
2. Nick na Serwerze: Fu$$ioN-PRo
3. Nick steam (jeśli posiadasz): Nie , nie posiadam.
4. Steam ID (jeśli posiadasz) oraz IP: 78.88.71.38
5. Wiek, data urodzenia: 14.01.1995 (18lat)
6. Znajomość AMX (1-10): Znajomość? Tak 7 na 10
7. Od kiedy grasz na serwerach DeathRun? Około 2 lat
8. Ile czasu grasz na 3DR.pl ? Jeżeli zaliczyć by jeszcze inny nick to gram około od 3 miesięcy.
9. Gdzie masz/miałeś admina? Miałem na 3 servach Deathrun Moda,Admina,i opiekuna.
10. Jak często odwiedzasz forum? Forum odwiedzam codziennie.
11. Ile godzin dziennie grasz na serwerze: Na servie spędzam około 3 godzin dziennie , ale wkońcu są wakacje i trzeba też wyjść z domu.
12. Kontakt (GG, skype): skype - dropcio.022
13. Znasz i akceptujesz regulaminy forum, admina i serwera? Tak.
14. Przydatne umiejętności: Umiem bh, umiem wprowadzic milo atmosfere , Szybko czytam . Jestem Miły Przestrzegam regulamin.
15. Mieszkam w Sieradzu
16. Miesięczne dofinansowanie (nieobowiązkowe): Jeżeli bedzie kaska , to niema sprawy.
17. To właśnie ja powinienem być adminem, ponieważ Ogarniam amx Często jestem na serwie staram się pomagać, dogaduję się z ludźmi .

Prosze o usuniecie tego postu poniewaz zle go wypelnilem za klopoty przepraszam

Prosze o usuniecie tego postu poniewaz zle go wypelnilem za klopoty przepraszam

RE: Zapomniałem o ankiecie. Podanie By Fu$$ioN Ponowienie - ConverSiara - 28-08-2013 18:54