Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl
Zbugowane Mapy - Wersja do druku

+- Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl (http://dust2.danielkucal.com)
+-- Dział: Archiwum|Kosz (/forum-Archiwum-Kosz--24)
+--- Dział: Archiwum (/forum-Archiwum--25)
+--- Wątek: Zbugowane Mapy (/temat-Zbugowane-Mapy--10206)



Zbugowane Mapy - Nek1 - 21-07-2013 22:08

Prosiłbym graczy o wypisywanie pod tematem problemow z mapami których bugi utrudniają lub uniemożliwiają przejście mapy.


Witam prosiłbym o naprawienie buga z winda na mapie deathrun_snowstorm.
Przez owego buga nie można przejść mapy a żeby wpisać komendę rtv trzeba chwile poczekać.


RE: Zbugowane Mapy - MYTHBUSTERS - 22-07-2013 08:06

Hmm na deathrun_projetocs nie działa kanapa ;) A dokładniej, to pilot dzięki któremu kanapa winduje się do góry, nie działa.

deathrun_skills. Bodajże na 3 poziomie, jest schodek, na którego nie da się wskoczyć na normalnej grawitce

deathrun_dust2009 taka minimalna uwaga, kapkę za wysoko meta jest, a że na SR nie ma tej "podłogi" podwyższonej jak na DR, tylko wchodzi się w wodę, to zdarza się i to dosyć często nie trafić łbem o tą metę.


RE: Zbugowane Mapy - Krrrrissu - 22-07-2013 09:36

na projetocs kanapa nie działa O.o, grałem parę dni temu i mi działało
na dust2009 trzeba usunąć blokadę z wody ponieważ nie da się przez to wziąć broni jak nie ma free
usunąć mape deathrun_impossible


RE: Zbugowane Mapy - ZaQ - 22-07-2013 13:41

Myth, ale ty kurwa masz problemy... Bidny jestes czy co ?? Nie stać cie na BATERIE ?? :D:D:D Skocz do biedronki i kup 2 paluszki i wymień :D:D


deathrun_forest - jak wybijesz sie na "skoczni" za wysoko to cie zjada


RE: Zbugowane Mapy - Admin - 22-07-2013 15:20

I jak ja mam to niby naprawić? Napiszcie do twórców map.


RE: Zbugowane Mapy - misiaa. - 22-07-2013 20:04

DiKey dust2009 na przykład da się naprawić ; )


RE: Zbugowane Mapy - Tro3ek (250 fps) - 12-08-2013 11:52

Na projetocs wszystko ładnie działa działa , ale na sr jest zablokowana komenda +use ( E ) aby nikt nie odpalał pułapek , a od kanapy sie trzeba odbijać na bh , a tak po za tym to na mapie "deathrun_snowstorm" ta winda jest tak zaprojektowana , że działa 1 raz reszta graczy musi sie wspinac po tych klockach po boku , więc to nie jest bug lecz tak zrobiona mapa , co do wyrzutni na mapie deathrun_forest , że tak zabija jest to spowodowane txt które zabijają graczy jak sie za wysoko wzleci , dlatego proponowałbym wgrać tam strefe która zuniemożliwi tak wysokie wybijanie się , co zapobiegnie zabijaniu graczy owy "bug" który tak naprawde jest niedorobieniem mapy przez osobe która robiła tą mapę.