Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl
fpss problem - Wersja do druku

+- Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl (http://dust2.danielkucal.com)
+-- Dział: Archiwum|Kosz (/forum-Archiwum-Kosz--24)
+--- Dział: Kosz (/forum-Kosz--26)
+--- Wątek: fpss problem (/temat-fpss-problem--10160)



fpss problem - `Jake - 17-07-2013 05:45

Jak można wyłączyć inaczej synchronizację pionową ? Bo przez Panel Sterowania mi nie wchodzi i tak samo przez PPM ---> Właściwości itd. ;/ Ciągle mam 60 fps a chciałbym je sobie zwiększyć. Zna ktoś może inny sposób ? Przez program PowerStrip również nie działa ;/


RE: fpss problem - .:ProXima:. - 17-07-2013 08:15

developer "2"
fps_max "999"
fps_modem "999"
net_graph "0"
net_graphpos "0"
cl_shadows "0"
cl_weather "0"
s_a3d "0"
s_eax "0"
joystick "0"
r_mirroralpha "0"
vid_wait "0"
cl_showfps "1"
r_mmx "1"
cl_lw "1"
cl_lc "1"
hpk_maxsize "0.1"

tu masz ziomuś (chyba) wszystkie komendy do zwiększenia fps w konsoli, nie wiem czy pomogłem ale lepiej jest wpisywać komendy, a jak pomogłem daj repu ;]


RE: fpss problem - Krrrrissu - 17-07-2013 08:30

(17-07-2013 08:15).:ProXima:. napisał(a):  developer "2"
fps_max "999"
fps_modem "999"
net_graph "0"
net_graphpos "0"
cl_shadows "0"
cl_weather "0"
s_a3d "0"
s_eax "0"
joystick "0"
r_mirroralpha "0"
vid_wait "0"
cl_showfps "1"
r_mmx "1"
cl_lw "1"
cl_lc "1"
hpk_maxsize "0.1"

tu masz ziomuś (chyba) wszystkie komendy do zwiększenia fps w konsoli, nie wiem czy pomogłem ale lepiej jest wpisywać komendy, a jak pomogłem daj repu ;]

developer 1 a nie 2
nie należy wpisywać fps_max 999 ..mode 999 bo najlepsze są fps-y stałe (nawet niższe)

gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
gl_smoothmodels 0 - Wyłacza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).
gl_cull 1 - Renderuje jedynie widoczne elementy.
gl_keeptjunctions 0 - Pokazuje niedokładnosci (szczeliny) w teksturach.
gl_max_size 128 - Ustala rozdzielczosc tekstur.
gl_texsort 0 128 - Wyłacza sortowanie textels.
gl_clear 0 - Zmienia jakosc tekstur.
gl_round_down 3 - Mniejsza jakosc tekstur.
gl_dither 1 - Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco gorzej, ale gra działa szybciej.
gl_lightholes 0 - włącza światło w zakamarkach - 1-włącza; 0-wyłącza.
gl_palette_tex 1 - włącza paletę tekstur - 1-włącza; 0-wyłącza.
gl_spriteblend 1 - ustawia jakość krwi/zooma - 1-włączony; 2-wyłączony.
gl_ztrick 0 - Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3. Włączone przyspiesza działanie gry. Posiadacze nowszych kart graficznych powinni ustawić ten parametr na 0.
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST - tryb renderowania.
max_wallpuffs 0 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 0 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
gl_lightholes 0 - wartość 0 daje więcej fps.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 0 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
max_shells 0 - Nie wylatuja nam łuski przy strzelaniu.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.
fps_max 100 - Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciażenie procesora.
mp_decals 1 - Maksymalna ilosc wyswietlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.
hisound 0 - Zmniejsza jako dźwięku, jednoczesnie przyspieszajac działanie gry.
loadas8bit 1 Podobnie jak ‘hisound’ zmniejsza jakosc dźwięku (do 8bit).
bgmvolume 0 - Wyłacza CD Audio.
r_dynamic 1 - Włacza dynamiczne oswietlenie.
r_mirroralpha 0 - Wyłacza refleksje swiatła.
r_norefresh 0 - Nie odswieża konsoli oraz hud’a jesli nie ma takiej potrzeby.
cl_weather 0 - Wyłacza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku’).
cl_himodels 0 - wyższa jakość modeli graczy - 1 wyższa - 0 niższa.
cl_dynamiclights 0 - wylacza dynamiczne swiatla.
cl_shadows 0 - cienie pod modelami graczy.
cl_minmodels 1 - Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli postaci zamiast 10, dzięki czemu oszczędzane są fpsy.
cl_particlefx 0 - wylacza efekty takie jak plomien z lufy , odlamki , czesc dymow itp
cl_weather 0 - wyłącza efekty pogodowe.
cl_corpsestay 1 - Czas znikania leżących ciał. Ciała znikające szybciej zwalniają część zasobów komputera.
r_detailtextures 0 - Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają zaoszczędzić trochę RAMu.
r_detailtextures-supported 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.
r_mirroralpha 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.
r_mmx 1 - Wsparcie dla technologii MMX, każdy procesor posiada tą technologię, więc zalecane jest 1.
r_decals 1 - maksymalna ilość detali.
precache - więcej plików jest ładowanych przed wejściem na serwer, co odciąża komputer w czasie gry.
violence_ablood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.
violence_hblood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.
violence_agibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.
violence_hgibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.
s_reverb 0 - wyłączenie pogłosu.
voice_dsound 0 - pogorszenie jakości dźwięku voicecomm.
fastsprites 2 - Jakość sprite’ów, np. gazu z granatu dymnego czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić.
d_spriteskip 2 - Pomijanie sprite’ów. Im więcej sprite’ów wyłączymy tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych.
hpk_maxsize 1 - Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik “custom.hpk”. Nie warto zaśmiecać RAMu prawie bezużytecznym plikiem.
mp_decals 1 - max ilość wyświetlanych logo i dziur.
cl_download_ingame 0 - wyłączenie ściągania niestandardowych log, dźwięków z gry.
(SKOPIOWANE)
używaj na serwerze komendy /invis

OCZYWIŚCIE NIE WPISUJESZ TEGO W KONSOLE TYLKO WKLEJASZ DO "KONFIGU"
FPS-Y ZALEŻĄ TEŻ OD INNYCH PROGRAMÓW (NP. GG SKYPE,CHOMIK, A JAK MASZ TEN SYF AVAST TO TEŻ WYŁĄCZ ALBO USUŃ OD RAZU)


RE: fpss problem - MYTHBUSTERS - 17-07-2013 09:23

Hmm że tak powiem, na prywatne zlecenie autora tego wątku ... usuwam go.