Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl

Pełna wersja: Opis broni dostępnych w Counter Strike 1.6
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam jako, że nie ma takiego poradnika tutaj (a bynajmniej tak mi się wydaje) postanowiłem przybliżyć wam jakie bronie znajdują się w CS.

Nóż:
Opis: Jest podstawową bronią każdego gracza i nie można jej wyrzucić. Przydatny w sytuacji podbramkowej kiedy skończyła się nam amunicja, a nasz wróg jest w naszym zasięgu. Można również jej użyć, gdy wróg nie wie, że jesteśmy obok i zadać mu śmiertelny cios, tym samym go upokorzyć, bo kto lubi być zabijany z kosy?

Pistolety:

Glock
Cena: 400$
Specjalna funkcja: Burst Fire (Strzelanie seriami - 3 strzały)
Amunicja: 20/120
Opis broni: Podstawowa broń TT. Ma bardzo mały rozrzut i jest bardzo szybka. Jednak nie zadaję sporych obrażeń. Dostępna jest specjalna funkcja mianowicie Burst Fire Mode - Strzelanie seriami po 3 strzały. Broń wtedy traci swoją szybkość lecz zadajemy większe obrażenia przeciwnikowi (o ile dobrze trafimy). Nie nadaję się na dalekie odległości.

USP
Cena: 500$
Specjalna funkcja: Tłumik
Amunicja: 12/100
Opis broni: Podstawowa broń CT. Szybkostrzelna i celna. Zadaję dosyć duże obrażenia. Można założyć na nią tłumik i strzelać cicho jednak wtedy USP staję się mniej celne i wolniejsze.

228 Compact
Cena: 600$
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 13/52
Opis broni: Broń bardzo celna i bardzo szybka. Jednak trzeba celować w głowę, gdyż nie zadaję zbyt dużych obrażeń, a rozrzut ma bardzo mały.
[Obrazek: COMPACTpn_xwaaser.png]


Desert Eagle
Cena: 650$
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 7/35
Opis broni: Broń niezwykle mocna. Zadaje bardzo duże obrażenia jednak posiadający ją musi liczyć się z rozrzutem tego pistoletu. Jest wolna lecz celna. Dobra na dalekie odległości.

Dual Elites
Cena: 800$
Specjalna funkcja: Broń dwuręczna
Amunicja: 15/120
Opis broni: Bronie są ładnym widowiskiem. Gra się nimi ciężko, ponieważ są niecelne i przeładowanie trwa bardzo dużo czasu. Zaleta - fajnie się biega z dwoma giwerami w rękach.

ES Five-Seven
Cena: 750$
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 20/100
Opis broni: Zadaję bardzo słabe obrażenia lecz jak bardzo celny jak i szybkostrzelny. Nie wart swych pieniędzy.
[Obrazek: ES-Five-S_xwaasap.png]


Strzelby/Shootgun'y:

Leone 12 Gauge Super
Cena:1700
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 8/32
Opis broni: Shootgun, zwany przez graczy pompką, jest zabójczy w dobrych rękach. Niezastąpiony w zwarciu, potrafi jednym celnym strzałem posłać przeciwnika na tamten świat. Na dodatek jest tani. Wady - Strzela stosunkowo wolno i równie wolno się go przeładowuje. No i trzeba umieć celować...
[Obrazek: Leone-12-_xwaaapw.png]


Leone YG1265 Auto Shoot
Cena: 3000$
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 7/32
Opis broni: Broń świetna na bliskie odległości. Strzela szybko i celnie jednak bardzo szybko kończy się jej amunicja.
[Obrazek: Leone-YG1_xwaaahq.png]


Małe karabiny:

Ingram MAC - 10
Cena: 1400$
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 30/120
Opis broni: Broń bardzo słaba, zadająca bardzo małe obrażenia, z bardzo dużym rozrzutem. Jednak gdy się w nią wprawimy może być na prawdę dobrą "zabawką". Z reguły - Mało przydatna broń.
[Obrazek: Ingram-Ma_xwaaasn.png]


MP5
Cena: 1500$
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 30/120
Opis broni: Broń nie zwykle szybka, celna. Doskonale balansuje siłę ognia. Dobra dla początkujących ponieważ łatwo wprawić się w posługiwanie tą bronią oraz ma mały rozrzut.

UMP45
Cena: 1700$
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 25/100
Opis broni: W prawdzie nie strzela tak szybko co jej "siostra" mp5 lecz wynagradza nam to doskonałą celnością i niebywale małym rozrzutem. Idealna broń dla graczy dokładnych i spokojnych. Krótka seria pociągnięta z klaty na głowę eliminuje przeciwnika bardzo szybko.
[Obrazek: KM-UMP45p_xwaaaqa.png]


P90
Cena: 2350$
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 50/100
Opis broni: Bardzo szybkostrzelna giwera. Ma aż 50 nabojów lecz bardzo długo się przeładowuję. Dosyć dziwna broń jednak jeżeli ktoś ją "ogarnia" warta swojej ceny.

Schmidt Machine Pistol
Cena: 1250$
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 30/120
Opis broni: Broń bardzo słaba, zadająca bardzo małe obrażenia, z bardzo dużym rozrzutem. Z reguły - Mało przydatna broń.
[Obrazek: Schmidt-M_xwaaqhr.png]


Karabiny:

Galil
Cena: 2000$
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 35/90
Opis broni: Broń szybka, celna, rozrzut umiarkowany. Jest godna swoich pieniędzy kiedy nie stać nas na AK-47 stać na galila.


AK47
Cena: 2500$
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 30/90
Opis broni: Znakomita siła ognia, świetne obrażenia, skanowanie? Bez problemu. Ma jedną wadę: Bardzo duży rozrzut. Ogarniać kałacha trzeba się nauczyć dla początkujących ta broń odpada bo z full auto nią nic nie zrobisz. Trzeba pamiętać by strzelać z niej seriami (góra 3 pociski).


SG 552
Cena: 3500$
Specjalna funkcja: Zoom (x1)
Amunicja: 30/90
Opis broni: Kolejna zabawka dostępna tylko dla terrorystów. Jest stosunkowo droga, ale warto wydać na nią kasę. Czemu? Jest celna, dosyć silna, przeładowuje się szybko i na dodatek ma jednostopniowe zbliżenie.
[Obrazek: Kierg-552_xwaaqsh.png]


Famas
Cena: 2250$
Specjalna funkcja: Burst Fire Mode (Strzelanie seriami)
Amunicja: 25/90
Opis broni: Jeżeli dobrze ją opanujesz strzelając z Burst Fire mode jest pozamiatane. Z tego moda świetnie balansuję siłę ognia oraz ma mały rozrzut.

M4
Cena: 3100$
Specjalna funkcja: Tłumik
Amunicja: 30/90
Opis broni: Podstawowa giwera dla policji. Nie zwykle szybka, celna. Początkujący może śmiało walić z niej full auto (Oczywiście na krótkie odległości). Ma cechę dodatkową - tłumik. Celownik bez tłumika jest mniejszy niż kiedy tłumik jest na swoim miejscu.

Bullup
Cena: 3500$
Specjalna funkcja: Zoom (x1)
Amunicja: 30/90
Opis broni: Odpowiednik SG-522. Ma dość duży rozrzut dlatego nie warto strzelać z niej ciągle lecz pojedynczo. Kiedy ja opanujemy staję się dla nas bronią pierwszorzędną, jest silna i warta swoich pieniędzy.
[Obrazek: Bullpuppn_xwaqphh.png]


Karabin maszynowy:

M249 / Krowa
Cena: 5750$
Specjalna funkcja: Brak
Amunicja: 100/200
Opis broni: Krówka, buldożer - tak między innymi nazywają tą broń gracze. Nic dziwnego. Kosztuję aż 5750$ co czyni ją najdroższą giwerą w grze. Zadaję bardzo wysokie obrażenie i ma bardzo mały rozrzut. Wystarczą 2 lub 3 celne strzały by zabić przeciwnika. Najbardziej nadaję się do użytku na bliskie dystanse, wtedy nasza krówka staję się potężnym killerem. Strzelając full-auto ma duży rozrzut.

Sniperki:

Scout
Cena: 2750$
Specjalna funkcja: Zoom (x2)
Amunicja: 10/90
Opis broni: Zwany przez graczy wiatrówką, strzela dość cicho i praktycznie zawsze strzela tam, gdzie pokazuje celownik, nawet jeśli… nie ma celownika. Jego zalety są spore: zerowy rozrzut, dosyć szybka, powtarzalna i niska cena. Wada jest podobna jak w innych przypadkach – trzeba się nauczyć strzelać z tej broni. A muszę przyznać, że warto ją opanować: jeden strzał w głowę lub 2-3 w klatkę i po delikwencie. Na dodatek nigdy nie wiadomo, skąd padł strzał.

AWP
Cena: 4750$
Specjalna funkcja: Zoom (x2)
Amunicja: 10/30
Opis broni: Wystarczy 1 strzał w korpus lub w głowę by zabić przeciwnika. Dosyć długo się przeładowuję i jest wolna jednak wynagradza nam to swoją wielką mocą oraz nie wielkim rozrzutem. Są ludzie którzy jej nie cierpią, są ludzie którzy ją kochają.

D3/AU - 1
Cena: 5000$
Specjalna funkcja: Zoom (x2)
Amunicja: 30/90
Opis broni: Pierwsza ze snajper automatycznych. Jej siła jest nieco wyższa od siły Scouta, ale można z niej strzelać prawie jak z pistoletu. Problem w tym, że po oddaniu pierwszego strzału odrzut jest za duży. Generalnie nikt raczej nie korzysta z automatycznych snajp, ale jeśli taką zabawkę kupi jednocześnie dwóch lub trzech graczy, stają się maszyna do zabijania. Dostępna tylko dla terrorystów.
[Obrazek: Autokampa_xwaqpsn.png]


Kierg 550 Command
Cena: 4200$
Specjalna funkcja: Zoom (x2)
Amunicja: 30/90
Opis broni: Jest ona odpowiednikiem powyżej opisanej broni tyle, że ma nie wiele większy rozrzut i jest dostępna tylko dla Anty terrorystów.
[Obrazek: Autokampa_xwaqpsa.png]


Granaty:

HE
Cena: 300$
Opis: Granat wybuchowy. Dobrze mieć przy sobie HE Granade szczególnie wtedy gdy złoiliśmy przeciwka do niskiej ilości HP (HealthPoints) lub kilku przeciwników można poczęstować ich granatem wybuchowym i dobić.
[Obrazek: HEpng_xwaqreh.png]


Flashbang
Cena: 200$
Opis: Flashbang szczególnie przydatny jest kiedy rashujemy lub chcemy oślepić przeciwnika. Flash'y przy sobie można mieć 2.
[Obrazek: Flashbang_xwaqrer.png]


Smoke
Cena: 300$
Opis: Granat dymny. Pozwala nam zasłonić miejsce, obiekt który chcemy by nie był tak dobrze widoczny. Smok' iem można też zasłonić siebie podczas rashu. W pewnych przypadkach wykorzystuję się go do zmylenia przeciwnika, np. rzucamy w stronę przeciwnika który myśli, że rzuciliśmy flasha i chcę się obrócić pod jego nie uwagę zabijamy go i zdobywamy fraga.
[Obrazek: Smokepng_xwaqren.png]


Przepraszam, że nie ma zdjęcia każdej z broni, ale niestety ustawiony jest limit 15 obrazków na post. Zostawiłem tylko te, których nazw możecie nie znać.
Mam nadzieję, że komuś się przyda. :)
Pozdrawiam LosT.

Zakaz kopiowania powyższego poradnika bez zgody autora!
(11-01-2013 22:48)LosT napisał(a): [ -> ]Nie nadaję się na dalekie odległości.:

Tak nie nadajesz sie na dalekie odleglosci:D

A co do poradnika to jest bardzo fajny i oczywiscie leci +
Bardzo fajny, przydatny poradnik. Wręcz doskonały xD Dużo czasu pewnie poświęciłeś. Oczywiście + xD
Hehe ... mój pomysł na ten poradnik to muszę ciebie pozytywnie ocenić ;)

Brakuje kilku zdjęć, ale co tam leci + :D


@edit dla losta

Szczerze to przeleciałem tylko wzrokiem po poradniku kilka razy :D i poczytałem sobie o kilku broniach tak z ciekawości :D ... Jakbyś rozłożył ten poradnik "na raty" cz.1 cz.2 itd (w cz.1 pistusie, w cz.2 np małe karabiny itd) to by było po prostu idealnie :P

Myślę że się wytłumaczyłem :)
Cytat:Przepraszam, że nie ma zdjęcia każdej z broni, ale niestety ustawiony jest limit 15 obrazków na post. Zostawiłem tylko te, których nazw możecie nie znać.

Widzę jak uważnie czytasz :P
No bardzo przydatny poradnik. Fajny :-D
Bardzo dobry poradnik :D Leci +
Przekierowanie