12-02-2012, 20:22
Klasa- Azazel
Opis- Ma 1/5 szans na wyrzucenie przeciwnikowi broni, Multijump
Bronie- M4A1, Deagle, HE
Zdrowie:10
Kondycja:0
Inteligencja:5
Wytrzymałość:5
Kod-
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Azazel ";
new const opis[] = "Ma 1/5 szans na wyrzucenie przeciwnikowi broni, Multijump ";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 4) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
Opis- Ma 1/5 szans na wyrzucenie przeciwnikowi broni, Multijump
Bronie- M4A1, Deagle, HE
Zdrowie:10
Kondycja:0
Inteligencja:5
Wytrzymałość:5
Kod-
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Azazel ";
new const opis[] = "Ma 1/5 szans na wyrzucenie przeciwnikowi broni, Multijump ";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 4) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}