Sieć serwerów Counter-Strike Dust2.pl

Pełna wersja: Triki i porady AWP
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jako, że wiele osób prosi mnie, żebym poduczył ich gry AWP, lub tez prosi o jakieś uwagi albo triki, postanowiłem napisać ten oto poradnik.
Wiec może od początku. Jeżeli ktoś oczekuje, że dostanie na tacy gotowe rady, które uczynią z niego najlepszego snajpera, to się pewnie zawiedzie i napisze, ze poradnik jest do dupy.

Podstawową zasadą jest GRAĆ. Potrzeba naprawdę dużo treningu, żeby być dobrym snajperem. Wiele osob pyta mnie co robic, żeby trafiać. Po prostu trafiać, trzeba mieć to cos, odpowiednie wyczucie, jest to setna sekundy, w której musisz oddac jeden jedyny strzal. ( wiem, wiem banalnie brzmi i latwo powiedzieć).

Każdy snajper ma swój własny unikalny styl. Ale postaram się podać kilka rad, które mi osobiście pomagają trafiać.

1. Znajdz sobie dobre miejsce, do oddania strzalu. Ale nigdy nie kucaj i nie czekaj na ofiare. Ruszaj się, bądź w ruchu, i obserwuj otoczenie.

2. Kiedy już zobaczysz przeciwnika, pozostając w ruchu wyceluj i dosłownie na ułamek sek zatrzymaj się i oddaj strzal. Pamietaj, ze pociski wystrzelone w ruchu nie maja szansy zabic przeciwnika ( zdarza się to bardzo rzadko)

3. Nie celuj w przeciwnika przez pół mapy. Postaraj się to robić odruchowo. Widzisz, celujesz i strzal. Nie trafiles? Próbuj dalej. W końcu wypracujesz sobie takiego skilla, ze będzie Ci potrzebna setna sec do oddania strzalu.

4. Szukaj sobie takich pozycj, zebys mogl się schować ( skrzynia, sciana ), ponieważ jeśli oddasz niecelny pierwszy strzal, to zawsze możesz się schować i spokojnie oddac następny/e strzal/strzaly.

5. Kiedy wybiegnie Ci wróg i masz tyle czasu to postaraj się skoczyć do tylu i tuz po ladowaniu oddac strzal. Ten trik działa tylko do tylu, bo kiedy skoczysz do przodu będziesz miał wibracje celownika.

6. Skanuj. Kiedy widzisz, ze ktos jest za skrzynia, sciana ( albo masz przeczucie, ze tam jest) to oddaj strzal. Taki pocisk zada 50% mniej obrazen, ale zawsze moze to byc strzal smiertelny.

7. No i chyba najważniejsze. Fast zoom. Na pewnym forum znalazłem fachowe wyjaśnienie tego terminu „Jeśli pierwszy strzał był zoomowany to drugi, a także każdy następny może być trafiony bez lunety, zakładając, że przeciwnik znajduje się w centrum ekranu i gracz ma wciśnięty przycisk odpowiedzialny za atak w chwili osiągnięcia gotowości do strzału”

Polecam obejrzeć filmik, żeby zobaczyć o co w tym chodzi.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&featur...a5FecmjiXQ

Ten poradnik dla osob które miały już styczność z awp wyda się pewnie banalny i oczywisty, ale mam nadzieje, ze poczatkujacym się przyda.
Pozdrawiam, Gwiazdor.
Dzięki :D Plusik !!
no przyda się :) będzie trzeba pomyśleć jak grać żeby obejść te wskazówki i nie dać się zabić z AWP :D
Poradnik dobrze opisany, krotko ale na temat. Moim zdaniem dla mnie to 3 punkt jest najważniejszy :D ale w końcu przyszła taka osoba, która jest ode mnie lepsza :D
i dokładnie "Każdy snajper ma swój własny unikalny styl" nie próbujcie kogoś naśladować bo i tak wam się to nie uda.
Życzę milej zabawy przy nauce :D

Dziękuje I Pozdrawiam ©CaclaV®
Nie no to jest po prostu zajeb..... masz ode mnie wielkiego + gwiazdeczko xD :D
No Gwiazdorku postarales sie :D Masz tutaj + od wujka .
Fajowe :D
Świetny poradnik, pora spróbować. :)

+

Nasir`
No no dzieki napewno sie przyda :) +
Przekierowanie