13-12-2011, 23:14
Konfiguracja polega na edycji pliku dproto.cfg znajdującego się w katalogu cstrike.
(Podane wartości są wartościami standardowymi)
Cytat:LoggingMode = 2Sposób zapisu działań:
1 = Konsola
2 = Pliki Log
3 = Obie metody
Cytat:UserinfoVerification = 3Sposób weryfikacji danych Userinfo:
1 = Sprawdza maksymalny rozmiar podczas łączenia się (Wykorzystuje wartość MaxUserInfoSize)
2 = Usuwa nieużywane pola userinfo (Wykorzystuje wartości ValidInfoFields)
3 = Obie metody
Sprawdzanie jest wymagane i ma na celu ograniczenie przepełnień bufora i błędów svc_bad.
Cytat:MaxUserInfoSize = 230Jeżeli chcemy korzystać również z innych wartości userinfo to należy je wszystkie dodać do pola ValidInfoFields_Engine oddzielone od siebie znakiem odwróconego slash'a: "\" np:
ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password
ValidInfoFields_cstrike = \_vgui_menus\_cl_autowepswitch
ValidInfoFields_ag = \cl_autowepswitch
Aby zapewnić działanie ustawienia języka u graczy należy do ValidInfoFields_Engine dodać \lang
Cytat:ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\lang\_res
Cytat:cid_HLTV = 7 //HLTVZarządzanie autoryzacją (authid).
cid_NoSteam47 = 8 //NS bez możliwości generowania ID
cid_NoSteam48 = 10 //NS bez możliwości generowania ID
cid_Steam = 1 //Steam
cid_SteamPending = 9 //Autoryzowany poprawnie lecz bez poprawnego steamid (np STEAM_0:0:0)
cid_RevEmu = 1 //gracze z revEmu ( >= 9.74)
cid_OldRevEmu = 1 //gracze ze starszą wersją revEmu
cid_SteamEmu = 1 //gracze z hCupa's SteamEmu
cid_Setti = 3 //SETTI
1: Rzeczywiste ID (lub generowane) steam (STEAM_xxxx)
2: Rzeczywiste ID (lub generowane) valve (VALVE_xxxx)
3: STEAM_ generowane na podstwie IP
4: VALVE_ generowane na podstwie IP
5: Przestarzałe - gracz zostanie wyrzucony
6: (zarezerwowane do przyszłego użycia)
7: HLTV
8: STEAM_ID_LAN
9: STEAM_ID_PENDING
10: VALVE_ID_LAN
11: VALVE_ID_PENDING
12: STEAM_666:88:666
Cytat:SteamEmuCompatMode = 1Wymuszanie ID analogowe do eSTEAMATiON dla starszych wersji evEmu i SteamEmu
0 = wyłączone
1 = włączone
Cytat:OldEstCompatMode = 0Poprawka generowania ID w eST w wersji 0.3.1
0 = wyłączona
1 = włączona
Cytat:IPGen_Prefix1 = 0 //aPrefixy w generowanym ID
IPGen_Prefix2 = 4 //b
Cytat:STEAM_a:b:cLiczby naturalne
Cytat:DisableNativeAuth = 0//Autoryzację serwera.
0 = włączona
1 = wyłączona
Wyłączenie autoryzacji (1) zalecane dla starszych serwerów, zapobiega zatrzymaniu serwera podczas startu.
Cytat:ServerInfoAnswerType = 2Wysyłane informacje o serwerze.
0 = Nowy styl ( Silnik Source'a)
1 = Stary styl (Poprawia niedziałanie "ulubionych" u graczy NS)
2 = Styl Hybrydowy - aktualnie najlepszy, serwer widoczny dla wszystkich
Cytat:MasterClient = 0Włącza emulacje master-klient. Pomaga w rejestracji na liście master.
Używaj gdy jest błąd "You server is old" i tylko z opcją -nomaster
0 = emulacja wyłączona
1 = emulacja włączona
Cytat:Master_GameVersion = 1.1.2.6/StdioUstawia wersję gry wysyłaną do master-serwera.
Cytat:SubServer_Enable = 0Włącza mini-serwer przekierowujący na serwer główny.
0 = wyłączony
1 = włączony
Cytat:SubServer_Port = 28015 //port na którym będzie działał mini-serwer.Te opcje (SubServer_) są użyteczne jeżeli chcesz aby wszyscy widzieli serwer.
SubServer_MasterClient = 0 //używanie opcji master-klient
SubServer_AnswerType = 0 //rodzaj odpowiedzi
SubServer_RedirectCommand = connect 169.254.141.3:27015 //wysyłana komenda
SubServer_IP = 0.0.0.0 //ip mini-serwera
Możliwe jest aby serwer główny i mini-serwer korzystały z innych rodzai odpowiedzi. Wtedy użytkownicy którzy nie "widzą" głównego serwera będą w stanie zobaczyć mini-serwer.
Cytat:Game_Name =Nazwa gry wyświetlana graczom. W przypadku zostawienia pustego pola zostanie wyświetlana standardowa nazwa.
Cytat:HLStatsPlayerIdFix = 0Poprawka wyświetlania właściwego ID graczy w przypadku korzystania z monitoringu HLStats.
0 = wyłączona
1 = włączona - używaj tylko wtedy gdy korzystasz z HLStats
Cytat:ExportVersion = 1Eksportuj wersję dproto.
0 = cvar dp_version nie będzie eksportowany do zasad serwera
1 = cvar dp_version będzie eksportowany. Widoczny będzie w programach monitorujących (typu HLSW)
Źródło: amxx.pl