04-12-2011, 17:02
Witam.
Na wstępie piszę, że jest to poradnik, który ma na celu przybliżenie graczom CoD Mod'a.
Zauważyłem, że wiele osób pierwszy raz gra na CoD'zie i pyta się np. "Jaka klasa jest najlepsza?", bądź "co daje taki i taki perk". Postanowiłem napisać taki oto poradnik, w którym zamieszczę opisy klas i perków, przydatne komendy itp.
Na wstępie piszę, że jest to poradnik, który ma na celu przybliżenie graczom CoD Mod'a.
Zauważyłem, że wiele osób pierwszy raz gra na CoD'zie i pyta się np. "Jaka klasa jest najlepsza?", bądź "co daje taki i taki perk". Postanowiłem napisać taki oto poradnik, w którym zamieszczę opisy klas i perków, przydatne komendy itp.
To zaczynam
KLASY:
Snajper
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie:AWP, deagle
Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Komandos
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie:deage
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Strzelec Wyborowy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -38
Bronie:m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Brak.
Obrońca
Inteligencja: 25
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -30
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m249, flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny.
Medyk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Bronie:sg552
Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki.
Wsparcie Ogniowe
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:mp5navy
Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety.
Saper
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie:p90
Dodatkowy opis: Posiada 3 miny.
Rusher
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 55
Bronie:m3
Dodatkowy opis: Brak.
Radziecki Żołnierz
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: -30
Kondycja: 0
Bronie:ak47
Dodatkowy opis: 15 procent obrażeń z Kalasznikova.
Kradziej
Inteligencja: 15
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie:hegrenade, gail, flashbang
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną widoczność 1/2 szansy za zabranie perku swojej ofierze.
Kosiarz
Inteligencja: 10
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 3
Kondycja: 75
Bronie:możliwość dokupienia pistoletu(USP/GLOCK)
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Myśliwy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie:scout
Dodatkowy opis: 125(+inteligencja) procent obrażen ze Scouta, 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie.
Kamikadze
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie:hegrenade, xm1014, smokegrenade, m3, flashbang
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeń.
Kaskader
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Bronie:p228, ump45
Dodatkowy opis: Ma 5 spadochronów.
Dziwnostwór
Inteligencja: -100
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 50
Kondycja: 50
Bronie:knife
Dodatkowy opis: Szybko zasuwa, jest odporny na ataki, ale za to gruby i... dziwny.
@edit
Android
Inteligencja: 20
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
Bronie:m249
Dodatkowy opis: Regeneruje sobie HP
Bandyta
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie:mac10, flashbang
Dodatkowy opis: Ma 1/3 na odrodzenie się po śmierci
Bob Budowniczy
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: -20
Bronie:elite
Dodatkowy opis: Może układać worki z pisakiem(Klawisz E). Im więcej inteligencji, tym worki są mocniejsze. Ma podwójny skok
Chowaniec
Inteligencja: 00
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Bronie:hegranade, tmp
Dodatkowy opis: Znika, gdy otrzymuje obrażenia, jest w połowie niewidoczny.
Elektryk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:aug, smokegranade
Dodatkowy opis: Ma błyskawice, która zadaje 100+int/2 obrażeń
Frezer
Inteligencja: 20
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: -20
Kondycja: 20
Bronie:gail
Dodatkowy opis: Posiada nitrogen gail, który zamraża wroga
Grandier
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50
Bronie:hegranade, smokegranade, flashbang
Dodatkowy opis: Ma duuużo granatów, z nożem zawisa w powietrzu.
Sanitariusz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: -10
Kondycja: 50
Bronie:aug, smokegranade, flashbang
Dodatkowy opis: Posiada apteczkę, Ma 1/3 na wskrzeszenie kolegi z teamu
Skrytobójca
Inteligencja: 20
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: -20
Kondycja: 50
Bronie:knife
Dodatkowy opis: Ma daleki zasięg noża, może skakać po ścianach, niewidzialny, obrażenia rosną wraz z inteligencja
Spowalniacz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -10
Bronie:smokegranade, famas
Dodatkowy opis: Po naładowaniu noża ma 1/4 szansy na spowolnienie wroga o 40%
Zapierdalacz
Inteligencja: -10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
Bronie:p90
Dodatkowy opis: Zapierdala. (Szybko biega i strzela)
Jumper (PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 60
Bronie:hegrenade, smokegrenade, flashbang, knife, p90
Dodatkowy opis: Ma AutoBH, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża i mniejszą grawitacje na nożu.
Admirał (PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 38
Bronie:hegrenade, famas
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, 20hp orazpełen magazynek za każde zabójstwo.
BomberMan (PREMIUM)
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 15
Bronie:hegrenade, aug, smokegrenade, flashbang
Dodatkowy opis: Ma 2 dynamity.
Cheater (PREMIUM)
Inteligencja: -10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 40
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m4a1, flashbang, deagle, ak47
Dodatkowy opis: Ma zmniejszony rozrzut.
Dr. House (PREMIUM)
Inteligencja: 80
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -10
Bronie:sg552 + flashbang
Dodatkowy opis: Posiada 4 apteczki, jest ledwo widoczny podczas kucania.
Rambo (PREMIUM)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Bronie:m249 (obrotówa), Shotgun m3, wszystkie granaty
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 80+int obrażeń, ma moduł odrzutowy.
Agent Specjalny 007(PREMIUM)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Bronie:m4a1, deagle, HE, Smoke
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok i ubranie wroga.
@edit
Matrix(PREMIUM+)
Inteligencja: 15
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 40
Bronie:2xMP5, 2xelite, granat HE i flash
Dodatkowy opis: Zadaje podwójne obrażenia, nie słychać jego kroków.
Może podwójnie skoczyć, widzi miny.
To tyle jeśli chodzi o klasy.
Opis perków:
-Adrenalina: Za każdego fraga dostajesz 50hp.
-Apteczka: Raz na rundę możesz się uleczyć.
-Autodestrukcja: Natychmiastowa smierć twoja i wrogów w twoim otoczeniu.
-AWP Snajper: Natychmiastowe zabicie z AWP.
-Buty komandosa: Dostajesz 60 kondycji.
-Buty Snajpera: Dostajesz 25 kondycji.
-Buty szturmowego: Nie słychać twoich kroków.
-Eliminator rozrzutu: Całkowicie wyłącza rozrzut broni.
-Fart Strzelca: Masz 1/6-12 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18.
-Kamizelka NASA: Dostajesz 30 wytrzymałości.
-kamuflaż: Twoja widoczność spada do 50-100.
-Maksymalne skupienie: Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia.
-Moduł Odrzutowy: Wyrzuca cie z siłą 666(+inteligencja), moduł ładuje się co 4 sekundy.
-Morfina: masz 1/2-4 szans na odrodzenie się po śmierci.
-Naboje Kapitana: Zadajesz 40% obrażeń więcej, tracisz 30 zdrowia.
-Naboje Ninjy: Twoje zdrowie regeneruje się o 22-30% zadanych obrażeń.
-Naboje Pułkownika: Zadajesz 1-(+inta) obrażeń więcej.
-Nano Kamizelka: Jesteś odporny na wszystkie umiejętności oraz perki. Trudna do zdobycia.
-Notatki Kapitana: Odbijasz 1-5 pocisków na runde.
-Notatki Ninji: Możesz wykonać skok w powietrzu.
-Notatki Sapera: Masz 2 miny co runde.
-Nóż komandosa: Natychmiastowe zabicie z noża.
-Ogranicznik rozrzutu: Zmniejsza rozrzut broni.
-Pancerz Neomexowy: Masz 1/4-7 szans na odbicie pocisku.
-Platynowe Naboje: Zadajesz 25-31 obrażeń więcej.
-Podręcznik Szpiega: Masz 1/1-3 szans na zadanie 100(+inteligencja) obrażeń z HE. Posiadasz ubranie wroga.
-Podwójna Kamizelka: Dostajesz 21-25 wytrzymałości.
-Przysposobienie Obronne: dostajesz 20 wytrzymałości.
-Rozbłysk: Użyj, aby oślepić wrogów w promieniu 250(+inteligencja).
-Tajemnica Admirała: Za każdego fraga dostajesz 20 hp oraz pełny magazynek.
-Tajemnica Generała: Zadajesz 100(+inteligencja) obrażeń z HE.
-Tajemnica Wojskowa: Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/2-4 szans na oślepienie wroga.
-Tarcza SWAT: Jesteś odporny na miny, rakiety oraz dynamit.
-Tytanowe Naboje: Zadajesz 5(+int) obrażeń więcej.
-Weteran Noża: Zadajesz dodatkowe 40(+inteligencja) obrażeń nożem.
-Wykrywacz metali: Widzisz miny.
-Wyposażenie Wsparcia: Masz 2 rakiety co runde.
-Wyszkolenie Sanitarne: Co 5 sekund dostajesz 10 HP.
-Wytrenowany Weteran: Dostajesz 100 zdrowia oraz tracisz 30 kondycji.
-Wzmocniona Kamizelka: Dostajesz 15-20 wytrzymalości.
-Zaskoczenie Wroga: Atakując wroga od tyłu zadajesz podwójne obrażenia.
-Zwinne Palce: Natychmiastowe przeładowanie broni.
-Granat Zamrażający: Dostajesz 1-4 granaty zamrażające.
-Mistrz Ostrza: Co rundę dostajesz 5-7 noży do rzucania.
-Ciemnie Okulary: Nie działają na ciebie granaty oślepiające.
-Księga Expa: Za każdego fraga dostajesz dodatkowe 15 doświadczenia.
-Defibrylator: Masz 1/2-6 szansy na zreanimowanie członka drużyny po zabiciu wroga.
-Tajemnica Ninjy: Zmniejszona grawitacja i mniejsza widoczność na nożu.
-Radar Telegrafisty: Widzisz wrogów na radarze.
Poszczególne staty.
Na CoD Modzie zdobywamy lvl'e. Co każdy lvl zdobywamy 2 pkt do rozdania w staty.
Każdy umiejętność odpowiada czemuś innemu:
Inteligencja - Odpowiada za DMG z rakiet, leczenie się apteczkami lub (w przypadku Rushera i Snajpera) dodaje dmg z AWP lub M3 i w przypadku Sapera miny.
Siła - Wzrasta nasze życie [1 pkt umiejętności = +1 do HP].
Wytrzymałość - Im więcej mamy wytrzymałości, tym mniej przeciwnicy zadają nam obrażeń.
Kondycja - Odpowiada za szybkość naszej klasy.
Przydatne komendy:
/reset - resetuje statystyki
/statystyki - wyświetla statystyki
/klasa - uruchamia menu wyboru klas
/wyrzuć - wyrzuca perk
/perk - pokazuje opis twojego perku
/perki - pokazuje listę wszystkich perków + opis pekru
/klasy - pokazuje opis klas
[e] - Użycie umiejętności klasy
radio3 (standardowo C) lub useperk - Użycie perku
@edit
/sklep - otwiera sklep
/vipsklep - otwiera sklep dla vip'a(mniejsze ceny)
Za wszystkie błędy ortograficzne, literówki itp. z góry przepraszam.
Pomysł zaczerpnąłem z innego forum od `Kr@kers'a THX i Pozdro :*
Poradnik jest w 100 % pisany przeze mnie.
Obowiązuje całkowity zakaz kopiowania ©
Obowiązuje całkowity zakaz kopiowania ©
Dziękuje I Pozdrawiam ©CaclaV®